הנקמה מוגשת קרה: קיבלה צ'יפס פושר במקדונלד'ס - ופתחה בירי

ליליאן טרבר מואשמת כי פתחה בקטטה עם עובדת ברשת המזון המהיר בג'ורג'יה שבארה"ב ברקע תלונה על המנה שקיבלה. בהמשך, חזרה למקום עם אקדח - והחלה לירות לעבר הרצפה. "חשבתי - איך אצא בחיים?"

זמן צפייה: 02:11

אישה נעצרה אתמול (שלישי) בג'ורג'יה שבארצות הברית לאחר שירתה באקדח ברחבי סניף "מקדונלד'ס" – כיוון שלדבריה, הצ'יפס שקיבלה לא היה מספיק חם.

בעל המסעדה ההמום הסביר שהאישה, ששמה ליליאן טרבר, חזרה לדלפק לאחר שקיבלה את המנה שהזמינה, ואמרה שהצ'יפס שקיבלה הגיע קר. לדבריו, בשעה שהלך להביא לה מנה חדשה – הלקוחה נכנסה לתוך שטח המטבח וירתה לעבר הרצפה. לאחר מכן, המנהל הביא לה החזר כספי, והיא עזבה את המקום. בשעות הלילה של אותו יום טרבר נעצרה על ידי המשטרה המקומית ללא התנגדות.

כתבות נוספות בחדשות 13:

רבבות דורשים ממקדונלדס: ותרו על צעצועי פלסטיק בארוחות הילדים

אמזון בישראל: כל מה שצריך לדעת לקראת הגעתה של ענקית הקניות

האתגר של ההורים: איך לשכנע את הילדים לאכול בריא?

Shutterstock 1188468229
צילום: Shutterstock

לין ווטסון, עובדת הסניף שעמדה באותה שעה מאחורי הדלפק, סיפרה כי האישה נכנסה למטבח והחלה להתקוטט עמה: "בהתחלה היא לקחה את המשקה שלה וזרקה אותו עליי ועל המנהל. אחר כך היא עברה את הדלפק והגיעה אלינו".

לדבריה, "הייתי חייבת לעצור אותה פיזית – והיה רגע אחד שידעתי שאני יכולה לעשות זאת. כשהיא התכופפה, תפסתי אותה בשיער והטחתי אותה על הרצפה". "כל מה שעבר לי בראש באותה רגע – הוא שאני חייבת למצוא דרך לצאת מהמטבח. כל מה שחשבתי זה - איך אצא חיה מהאירוע הזה?", שיחזרה.

ווטסון אמרה כי כאשר היה נדמה שהקטטה נרגעה, טרבר יצאה לכיוון לרכבה - וחזרה חמושה למקום: "לאחר מכן היא חזרה לתוך החנות, והחלה לירות". כעת, בשל הטרואמה, מנסה העובדת לעבור לסניף אחד של החברה: "על אף שאף אחד לא נפגע באירוע אני לא מרגישה בטוחה לעבוד יותר. אני חוששת לחיי, וכך גם משפחתי".

ובאשר לליליאן טרבר, כעת היא תדרש לעמוד בפניי הדלפק אחר, זה של בית המשפט - ולתת את הדין על אישומים של תקיפה בנסיבות מחמירות.