אם ובתה הואשמו ברצח צעירה בהיריון ותינוק - אותו הוציאו מבטנה

השתיים פיתו את בת ה-19, שהייתה בחודש התשיעי להריונה, לבוא לביתן - שם חנקו אותה למוות וחתכו את ביטנה. הן הוציאו את התינוק, אשפזו אותו בטענה שהוא שלהן, אך זה מת לאחר כחודשיים

זמן צפייה: 01:44

אם ובתה משיקגו, ארצות הברית, הואשמו ברצח צעירה בת 19 שהייתה בהיריון מתקדם. אלא שביום חמישי התביעה קבעה כי השתיים יועמדו לדין גם בגין רצח התינוק. זאת, לאחר שפיתו את הצעירה להיפגש עמן, חנקו אותה למוות והוציאו את תינוקה מגופה – שמת לאחר כמה שבועות.

כזכור, קלריסה פיגואורה בת ה-46 ובתה דזירה בת ה-26 הואשמו ברצח מרלן אוצ'ואה-לופז בת ה-19, אשר הייתה בחודש התשיעי להריונה בחודש אפריל האחרון. הן פיתו אותה, דרך עמוד פייסבוק לאימהות, להגיע לאסוף בגדי ילדים שהיו למסירה. על פי כתב האישום, כשמרלן הגיעה דזירה הראתה לה תמונות על מנת להסיח את דעתה, ואז קלריסה התנפלה עליה עם חבל וחנקה אותה.

לכתבות נוספות בנושא >> 

"רצתה ילד נוסף": תושבת שיקגו מואשמת ברצח הצעירה ההרה בארה"ב

חודש לאחר שנעלמה: נמצאה גופתה של אישה בהיריון, אך ללא תינוקה

Maarnw
מרלן אוצ'ואה-לופז
תינוקה של אוצ'ואה-לופז
תינוקה של אוצ'ואה-לופז | צילום: chicagotribune

בכתב האישום עולה כי מרלן הצליחה להחזיק את החבל כך שתוכל להמשיך לנשום, אך בשלב זה קלריסה צעקה על בתה "את לא עושה את העבודה שלך". אז דזירה התערבה והורידה את האצבעות של מרלן מהחבל כך שלא תהיה לה אחיזה. לאחר שמתה, החביאו את גופתה בבית.

באותו היום קלריסה לקחה את התינוק לבית החולים ושם טענה שהוא שלה. הוא אושפז במצב קריטי כשהוא ללא פעילות מוחית. רק לאחר שלושה שבועות, שגופתה של מרלן נמצאה, הבינו כי התינוק הוא בנה. חודשיים לאחר מכן הוא מת בבית החולים. משפחתה של מרלן החליטה לקרוא לתינוק יובני ז'דיאל לופז.

Ckaffd
קלריסה ודזירה פיגואורה, אם ובתה המואשמות ברצח צעירה בת 19 ותינוקה | צילום: טוויטר

להערכת החוקרים, המניע לרצח היה רצונה לגדל ילד נוסף – שנתיים לאחר מות בנה הביולוגי ממחלה. נוסף לכך, בן זוגה של קלריסה, פיוטר בובק בן ה-40, הואשם גם כן על ידי בית המשפט בכך שהסתיר את הרצח.