"ממבה אאוט": הלייקרס נפרדו מקובי בראיינט

פינות זיכרון מחוץ לאולם, חלוקת חולצות שנושאות את שמו לכל הקהל, נאום פרידה של לברון ג'יימס ושני מושבים שנותרו ריקים - כך עשו כבוד לשחקן הכדורסל שמצא את מותו באופן טרגי בתאונת מסוק

זמן צפייה: 02:16

אחרי האבל הכבד על מותו של קובי בראיינט, כוכב ה-NBA לשעבר, "לוס אנג'לס לייקרס" נדרשה לשוב לשחק הלילה (שבת). המשחק כולו הוקדש לגדול שחקני הקבוצה בדור האחרון. בחוץ הוקמו פינות זיכרון ספונטניות לזכרו, ובפנים - על המסך הגדול ב"סטייפלס סנטר" בלוס אנג'לס הוקרנו רגעים גדולים מחייו ומחוות שנעשו לאחר מותו.

לקהל חולקו חולצות שנושאות את המספרים ששימשו אותו על הפרקט ואת שמו, ובהצגת השחקנים הכרוז הכריז על הסגל כולו כאילו כולם היו מי שהכי חסר באולם - כולם נקראו בשמו של קובי.

לכתבות נוספות בנושא >> 

אלמנתו של בראיינט: "שבורות מהאובדן של קובי וג'יאנה"

קובי בראיינט ואשתו סיכמו בעבר: "לעולם לא נטוס יחד במסוק"

ארה"ב ממשיכה להתאבל על קובי בראיינט – חקירת ההתרסקות נמשכת

גופיות לזכרו של קובי בראיינט ובתו ג'יג'י
גופיות לזכרו של קובי בראיינט ובתו ג'יג'י | צילום: חדשות 13

לברון ג'יימס, הכוכב הנוכחי של הקבוצה ומי שעקף את בראיינט ערב לפני מותו ברשימת הקלעים של כל הזמנים - ספד לו: "לשנינו היה דבר אחד משותף - אותם נחישות ורצון לנצח", סיפר לברון, "הוא רצה להיות אדיר, וההימצאות שלי כאן עכשיו משמעותית מאוד עבורי".

לברון הוסיף ואמר כי הוא רוצה להמשיך יחד עם הקבוצה את המורשת של בראיינט - "לא רק השנה אלא כל עוד נוכל לשחק את הכדורסל שאנחנו אוהבים. זה מה שקובי היה רוצה, אז במילותיו שלו 'ממבה אאוט' (הגיע הזמן של נחש הממבה לפרוש). לא שוכחים אותך, המשך לחיות, אחי". בזמן שהושמע ההמנון הוא גם פרץ בבכי.

לברון ג'יימס
לברון ג'יימס | צילום: חדשות 13

על שני מושבים באולם הולבשו גופיות המשחק של קובי ובתו ג'יג'י. מותם בתאונת המסוק זו טראומה קולקטיבית לעולם הספורט - לשחקנים, לאוהדים ולכל מי שנותן למשחק הזה להיכנס לו ללב ברגעים המאושרים - וגם העצובים.