בפעם ה-17 בתולדותיה: לוס אנג'לס לייקרס זכתה באליפות ה-NBA

הקבוצה מעיר המלאכים גברה על יריבתה, מיאמי היט, בתוצאה 106-93. לברון ג'יימס זכה בתואר מצטיין סדרת הגמר. אוהדי הקבוצה קראו "קובי" לזכרו של אגדת הכדורסל שנהרג בהתרסקות מסוק בינואר

זמן צפייה: 02:45

קבוצת הכדורסל לוס אנג'לס לייקרס זכתה הלילה (שני) באליפות ה-NBA בפעם ה-17 בתולדותיה, לאחר שגברה 106-93 על מיאמי היט במשחק השישי של הסדרה. כוכב הקבוצה, לברון ג'יימס, זכה בתואר השחקן המצטיין של סדרת הגמר, כאשר זו היא האליפות הרביעית שבה הוא זוכה בקריירה והראשונה עם הלייקרס.

בעקבות התפרצות מגפת הקורונה, טורניר הפלייאוף נערך במתחם של "דיסני וורלד" שבאורלנדו, שבו נאכפו הנחיות נוקשות כדי להימנע מקרי הדבקה בנגיף. אף על פי כן, לאחר הזכייה, אוהדי הקבוצה מעיר המלאכים התאספו מחוץ לאולמה הביתי וקראו "קובי", לזכרו של אגדת הכדורסל, שזכה עם הקבוצה באליפות בפעם האחרונה לפני 10 שנים ונהרג בהתרסקות מסוק בינואר האחרון.

לאחר חמישה משחקים צמודים בין הקבוצות, המשחק האחרון היה בשליטה מוחלטת של הצהובים סגולים כבר מהרבע השני, אז הם כבר פתחו פער של 30 נקודות הפרש. ג'יימס סיים את המשחק עם 28 נקודות, 14 ריבאונדים ו-10 אסיסטים. כאמור, זו הפעם ה-17 שהלייקרס זכתה בתואר ובכך השוותה את שיא הזכיות של ה-NBA ליריבתה הוותיקה, בוסטון סלטיקס.

לוס אנג'לס לייקרס לאחר הזכייה באליפות
לוס אנג'לס לייקרס לאחר הזכייה באליפות | צילום: רויטרס