תיעוד: שוטרים מחלצים ילדה שנחטפה והתחבאה בסל כביסה

מאסר עולם נגזר בשבוע שעבר על מייקל ווב בן ה-51, לאחר שחטף בת שמונה מזרועות אמה ונמלט איתה למלון בטקסס. במצלמות הגוף ניתן לראות את השוטרים פורצים לחדר ועוצרים את הגבר - כשהוא עירום

זמן צפייה: 00:31

מאסר עולם נגזר בשבוע שעבר על מייקל ווב בן ה-51, לאחר שהורשע בחטיפתה של ילדה בת שמונה בטקסס שבארצות הברית. הילדה נחטפה מזרועות אמה ברחובות פורט וורת', הממוקמת מערבית לדאלאס, ואותרה יממה לאחר מכן עם החוטף במלון בפרברי העיר בעקבות טיפ אנונימי.

השוטרים הגיעו למלון שבו הוחזקה הילדה, אך לאחר שלא איתרו אותה עזבו את המקום. עם זאת, בהמשך חזרו למקום ועצרו את החשוד. בתיעוד מצלמות הגוף של אחד השוטרים ניתן לראות את פקידת הקבלה מאשרת את נוכחותו של החשוד במקום, ולאחר שווידאו את זהותו, פרצו לחדר ועצרו אותו – כשהוא עירום לחלוטין.

עוד בחדשות 13:

קליפורניה: לפחות 10 אנשים נפגעו באירוע ירי בחצר בית; 4 נהרגו

אסיר שעבר דום לב ושרד – ביקש להשתחרר מהכלא: "שילמתי את חובי"

נמלטים, גרסת המציאות: שני חשודים ברצח חפרו חור בתקרה – וברחו

תיעוד מרגע הגעת השוטרים למקום בו נחטפה הילדה
תיעוד מרגע הגעת השוטרים למקום בו נחטפה הילדה | צילום: חדשות 13

בתום המעצר נכנסו השוטרים לחדר ובתחילה לא ראו את הילדה, עד שלבסוף הרימה את ראשה וצצה מתוך סל כביסה שבחדר. לדבריה, החוטף איים שאם תשמיע קול – יפגע בה ובמשפחתה.

"השוטרים היו מאוד מודאגים לשלומה ולביטחונה", סיפרה התובעת המחוזית. "כשהם מצאו אותה שמעו בקולם שזה היה רגע טעון רגשית. הם פשוט שמחו מאוד למצוא אותה".