שחקן שהשתתף בקליפ של קייטי פרי טוען: היא הטרידה אותי מינית

בפוסט שהעלה לאינסטגרם, טען השחקן ג'וש קלוס כי הזמרת חשפה את איבר מינו בנוכחות כמה ממכריה. כזכור, לפני כשנה וחצי כפתה נשיקה על מתמודד ב"אמריקן איידול". פרי טרם הגיבה לטענה

זמן צפייה: 02:07

השחקן ג'וש קלוס שהשתתף באחד מהקליפים של קייטי פרי, טען לאחרונה בחשבון האינסטגרם שלו כי הזמרת חשפה את איבר המין שלו בפני כמה ממכריה. בפוסט באינסטגרם תיאר באריכות את ההיכרות ביניהם, ואת האירוע שבו הורידה לו את המכנסיים ואת התחתונים, בניגוד לרצונו.

"היא הבהירה שאני הפרוצה ממין זכר שלה", אמר קלוס בסרטון בו דיבר על המקרה. "אני רק רוצה לתאר מצב שאני זמר פופ שחושף את החזה שלה". הוא אף הוסיף כי הסיבה ששמר את זה לעצמו עד עכשיו, היא ש"גברים בחברה נחשבים לחזקים".

לכתבות נוספות בחדשות 13 >>

חשד לאנטישמיות בברוקלין: 3 יהודים הותקפו ונשדדו בתוך שעה

אותרו שני רוכבי אופנוע הים שנעלמו מול חופי אשקלון

כשמשפחתו ברכב: נסע במהירות מופרזת – והתהפך לוואדי • תיעוד

פרי וקלוס, מתוך השיר teenage dream
פרי וקלוס, מתוך השיר teenage dream | צילום: חדשות 13
קייטי פרי
קייטי פרי | צילום: חדשות 13

זו לא הפעם היחידה שבה נשמעות טענות נגד פרי. לפני כשנה וחצי היה זה מתמודד בתחרות השירה "אמריקן איידול", שקיבל את הנשיקה הראשונה שלו אי פעם מהזמרת. אחרי שהסרטון מתוך התוכנית גרר תגובות חריפות נגדה ברשת, המתמודד מיהר להבהיר – "לא נחרדתי מזה ולא הרגשתי שאני מנוצל. זה היה רק בלתי צפוי".

ג'וש קלוס
ג'וש קלוס

למעשה גם המקרה ב"אמריקן איידול" לא היה חריג, כי פרי נישקה לא מעט גברים במהלך ההופעות שלה. הזמרת טרם הגיבה לשערורייה האחרונה, ולכן טרם ברור איך היא תיגמר.

מתמודד באמריקן איידול, שקיבל מפרי את הנשיקה הראשונה שלו בתוכנית
מתמודד באמריקן איידול, שקיבל מפרי את הנשיקה הראשונה שלו בתוכנית