ישראלי מת במקסיקו כשניסה להציל את בנו מטביעה

דוד גרינהולץ שנפש עם משפחתו בלוס קובוס נסחף עם בנו לים בעת הוריקן "לורנה" שפגע באזור. לפי דיווחים בתקשורת המקומית, השניים חולצו מהמים – אך מותו של האב נקבע זמן קצר לאחר מכן

זמן צפייה: 02:22

דוד גרינהולץ, ישראלי שנפש עם משפחתו בעיירת הנופש לוס קובוס שבמקסיקו, טבע למוות ביום חמישי לאחר שניסה להציל את בנו מטביעה. על פי דיווחים בתקשורת המקומית, האב ובנו טיילו בחוף בעת שהוריקן "לורנה" היכה באזור – ונסחפו לים. השניים חולצו מהמים, אך מותו של האב נקבע זמן קצר לאחר מכן.

ממשרד החוץ הישראלי נמסר: " המשרד מכיר את האירוע. המחלקה לישראלים בחו"ל וקונסול ישראל במקסיקו, שמואל איתן, מלווים את המשפחה בשעתה הקשה ומסייעים בסידורי הטסת הגופה לקבורה בישראל".

עוד בחדשות 13:

"טרגדיה היסטורית": 5 הרוגים באיי בהאמה מהוריקן "דוריאן"

הוריקן "דוריאן" הכה באיי הבהאמה: בן 7 נהרג – אחותו נעדרת

"טראמפ הציע לעצור את התקדמות ההוריקנים באמצעות נשק גרעיני"

חוף הים באקפולקו במהלך הוריקן לורנה
חוף הים באקפולקו במהלך הוריקן לורנה | צילום: רויטרס

לדברי גורם ברשות הימית המקומית, חביאר אוטריברוס פביאן, הים בעונת ההוריקנים מסוכן ולא צפוי. "אסור להתקרב לקו החוף בתקופה הזאת, כי הים מאוד בוגדני", אמר. "הגלים הגבוהים יכולים להגיע בפתאומיות, והתיירים באזור לא מודעים לסכנה".

הוריקן "לורנה" היכה בסוף השבוע בחופי מקסיקו, כשהוא מוגדר על ידי מרכז ההוריקנים האמריקני בדרגה 1, עם רוחות במהירות של 120 קילומטרים בשעה. לדברי הרשויות, מאות בני אדם כבר פונו מבתיהם לבתי מחסה, וכוחות משטרה וצבא סיירו בשכונות העניות והפגיעות ועודדו תושבים בסיכון להתפנות מבתיהם. הלימודים בלוס קובוס בוטלו והרשויות הורו לבעלי הסירות והיאכטות לא להוציא את כלי השיט מהנמל עד תום הסופה.