טור דעה וסדרה חדשה: סלינה גומז נגד מדיניות ההגירה בארה"ב

השחקנית והזמרת הצעירה הצטרפה לאחרונה לקולות הביקורת על התנהלות ממשל טראמפ מול גלי המהגרים. נוסף לטור שפרסמה, הפיקה גומז סדרה דוקומנטרית בהשראת סיפורה המשפחתי שתעלה בקרוב ב"נטפליקס"

זמן צפייה: 02:39

השחקנית והזמרת בת ה-27, סלינה גומז, הצטרפה לאחרונה לקולות הביקורת נגד התנהלות הממשל האמריקני בעניין ההגירה הבלתי חוקית - סוגייה שמעסיקה את החברה האמריקנית רבות בתקופה האחרונה.

בטור מיוחד שכתבה במגזין "טיים", חשפה גומז, בת לאב מקסיקני ולאם איטלקייה, כי חלק מבני משפחתה הגיעו לארצות הברית ממקסיקו, באופן לא חוקי. לצד התחושות הקשות, היא גם מתחה ביקורת מרומזת על מדיניות הממשל האמריקני מול גל המהגרים.

כתבות נוספות בחדשות 13 >>

אכזבת לובאטו: האם השימוש בידוענים ככלי הסברה עובד?

במהלך חופשה בתאילנד: ישראלית בת 22 נהרגה בתאונת צלילה

שברו השמשה באלה וירו אל הרכב: 4 יואשמו ברצח בקלנסווה • תיעוד

הזמרת והשחקנית סלינה גומז
הזמרת והשחקנית סלינה גומז | צילום: חדשות 13

בנוסף לטור שפרסמה, הפיקה גומז סדרה דוקומנטרית חדשה בהשראת סיפורה המשפחתי. הסדרה, Living Undocumented שמה, שצפויה לעלות בימים הקרובים ל"נטפליקס", עוסקת בחייהם של שמונה משפחות מהגרים, שחיים ללא רישום ומסמכים בארצות הברית בתקופת כהונתו של הנשיא טראמפ.

ברקע הביקורת העולה מתוך הסדרה שהפיקה והטור שכתבה, דיווח בשבוע שעבר הניו יורק טיימס על פתרונות שהציע לכאורה הנשיא טראמפ במטרה לבלום את המהגרים ממקסיקו. על פי הפרסומים, הציע טראמפ לאנשיו לירות ברגלי המהגרים הלא חוקיים שינסו לחצות את הגבול, להציב גדר חשמלית לאורך הגבול וכן לבנות תעלה ולמלא אותה בנחשים ובתנינים.

דונלד טראמפ
דונלד טראמפ | צילום: חדשות 13

הפוליטיקה האמריקנית סוערת לקראת הבחירות לנשיאות ב-2020. לצד הפרשיות החדשות שצצות בכל יום מהבית הלבן נמשך ביתר שאת הדיון גם בסוגיות המהותיות, בהן ההגירה ובניית החומה לאורך הגבול, הבטחת הבחירות הגדולה מהבחירות הקודמות שהנשיא טראמפ עוד לא הצליח למלא.