ארה"ב: הבלוגרית גבי פטיטו מתה מחניקה כחודש לפני שנמצאה גופתה

מנתיחת גופתה של כוכבת הרשת עלה כי היא מתה שלושה עד ארבעה שבועות קודם למציאתה. פטיטו הייתה במסע ברחבי ארה"ב עם בן זוגה, בריאן לאונדרי, שעדיין נערכים אחריו חיפושים מאז ירד למחתרת

זמן צפייה: 00:23

הרשויות במדינת ויומינג שבארה"ב דיווחו היום (שלישי) כי בלוגרית הטיולים גבי פטיטו, מתה מחניקה, כך על פי נתיחת גופתה. כמו כן, נראה כי פטיטו מתה 3 או 4 שבועות לפני שגופתה נמצאה ב-19 בספטמבר, סמוך לפארק הלאומי גראנד טטון שבצפון ויומינג.

עד כה לא ידוע האם המסקנות שעלו מנתיחת גופתה של כוכבת הרשת, יובילו לאישומים נוספים נגד בן זוגה ושותפה לטיולים, בריאן לאונדרי, שנחשב כמי שרצה בהיעלמותה וטרם אותר על ידי הרשויות בארה"ב. הפתולוג ד"ר ברנט בלו, שסיפר היום על נתיחת הגופה, סירב לחשוף פרטים נוספים וטען שהחוק המקומי בוויומינג מונע ממנו לעשות זאת.

גבי פטיטו ובן זוגה בריאן לאונדרי
גבי פטיטו ובן זוגה בריאן לאונדרי | צילום: רויטרס

פטיטו הייתה במסע ברחבי ארה"ב עם בן זוגה ודווחה כנעדרת ב-11 בספטמבר על ידי הוריה המודאגים, לאחר שלא ענתה לשיחותיהם ולהודעות ששלחו לה במשך כמה ימים. הפתולוג, ד"ר ברנט בלו, קבע לאחרונה כי נראה שגבי פטיטו נהרגה או נרצחה.

כזכור, פטיטו ולונדרי טיילו במהלך הקיץ במכונית מניו יורק למערב ארה"ב, ופרסמו באופן קבוע עדכונים ברשתות החברתיות שלהם, עד שהפעילות שלהם ברשת נעצרה בפתאומיות בסוף אוגוסט. לאונדרי חזר לביתו בפלורידה ב-1 בספטמבר, ועשרה ימים לאחר מכן משפחתה של פטיטו הודיעה כי היא נעלמה. הרשויות מחפשות אחרי לאונדרי מאז שירד למחתרת. לפני שהוריו דיווחו למשטרה כי עזב את בית המשפחה, הוא סירב לדבר עם החוקרים על היעלמותה של ארוסתו.