ריב מהסרטים - המצוירים: קטטה אלימה בדיסנילנד בארה"ב • תיעוד

פארק הילדים האהוב בקליפורניה הפך מעט פחות תמים, לאחר שתגרה פרצה בין כמה בני משפחה באזור ה"טון טאון" של מיקי מאוס. בסרטון מהתקרית נראים המתפרעים יורקים ומושכים בשיער אלו של אלו

זמן צפייה: 00:37

דרמה בדיסנילנד: קטטה סוערת פרצה בסוף השבוע בין בני משפחה שביקרו בפארק השעשועים של תאגיד דיסני באנהיים שבקליפורניה, ארצות הברית. בתיעוד שהופץ ברשת, ניתן לראות את אחד הגברים מושך בשערה של בת משפחתו כשלראשה אוזני מיקי מאוס, והכול לנגד עיניהם של הילדים ההמומים שבילו במקום.

התגרה האלימה התפתחה במרכז ה"טון טאון" של מיקי מאוס, כשלפחות שני גברים ושתי נשים הפגינו אלימות בוטה ברקע הצבעוני והתמים. בסרטון ניתן לראות את אחת מהנשים המעורבות בסכסוך נופלת מהכיסא הממונע שלה, ונאלצת לקום ממנו. אישה נוספת ירקה הישר בפניו של אחד מבני משפחתה – שלא נשאר חייב, וכיוון אגרוף לפניה.

כתבות נוספות בחדשות 13:

"מלך האריות" 2019: האם גרסת הסרט החדשה תשחזר את הצלחת העבר?

"השאיר אותה בסמטה מלוכלכת": הסוף האפל של הסרט "אישה יפה"

"חורה להם שאני מצליח": אייל גולן הגיש צו מניעה נגד הסרט עליו

מבקרים שחלפו במקום ניסו להפריד בין החבורה, אך הקטטה פסקה לגמרי רק כשכוחות הביטחון הגיעו למקום.

מדיסנילנד נמסר כי "כל סוג של אלימות אינו מתקבל על הדעת. המעורבים בקטטה הורחקו מהפארק לאלתר והועברו לידי משטרת אנהיים". לפי המשטרה המקומית, המשפחה האלימה לא שיתפה פעולה כאשר קציני המשטרה התערבו בתגרה. כמו כן, נמסר כי פרקליטים בעיר אנהיים שוקלים להגיש נגדם כתב אישום בגין סיכון ילדים או הפגנת אלימות בציבור.

התגרה שפרצה בפארק השעשועים בקליפורניה
התגרה שפרצה בפארק השעשועים בקליפורניה | צילום: חדשות 13