ילד בן שלוש נעלם מביתו - ואותר בחיים ע"י הכלב המשטרתי

הכלב הגיע לזירה באוהיו שבארה"ב ובתוך עשר דקות בלבד הצליח להוביל את השוטרים אל הילד - שנמצא במרחק של כ-400 מטרים מביתו. השריף המקומי: "בדיוק בשביל מקרים כאלה יש לנו יחידת כלבים"

שוטר מיחידת הכלבנים מלווה בכלבו הגיע שלשום (שלישי) לבית באוהיו, ארה"ב, בעקבות קריאה על ילד בן שלוש שנעדר. לכלב ניתן חפץ השייך לילד כדי שיקלוט את ריחו, ומיד לאחר מכן יצאו השוטר וכלבו לסריקות באזור, כשהאחרון מוביל אותו בעקבות ריחו המתחזק של הילד. רק עשר דקות עברו מהרגע שהכלב החל בחיפושים ועד שאיתר את הילד במרחק של כ-400 מטרים מהבית, והשיב אותו לחזקת הוריו כשהוא בריא ושלם.

במשרד השריף של מחוז שלבי שבמדינת אוהיו התקבל שלשום דיווח על ילד שנעדר מביתו בסביבות השעה 13:00. אל בית המשפחה הגיע שוטר מיחידת הכלבנים, סגן פרנק בליי, מלווה בכלב המשטרתי בעל השם המסגיר "K-9 בנדיט" (הפרחח של יחידת הכלבנים), שכאמור הוביל את השוטר למיקומו של הילד.

כתבות נוספות בחדשות 13 >>

מעצר הנהג החשוד בדריסת הילד בתל אביב הוארך: ברכבו נמצאו סמים

העיתונאית הרוסייה שנחשדה בריגול באיראן שוחררה – ושבה למוסקבה

"אכזריות מיוחדת": מעצר החשוד ברצח מיכל סלה הוארך ב-11 ימים

בעמוד הפייסבוק של השריף נכתב לאחר האירוע: "סגן בליי ו-K-9 בנדיט התחילו את החיפוש בקדמת הבית, ותוך עשר דקות איתר בנדיט את הילד". עוד ציין השריף כי זו בדיוק הסיבה שבגינה מחזיקה המשטרה ביחידות כלבים, וכי "כשצופים בנתיב שעבר בנדיט - אפשר לראות בבירור כי ריחו של הילד היה ברור לכלב, ולכן הוא הוביל אותנו ישירות אל המיקום שלו".