טרגדיה נוספת במשפחת קנדי: "נכדתו של בובי מתה ממנת יתר"

סירשה קנדי היל, בת 22, נאבקה בדיכאון מגיל צעיר ועל פי דיווחים בארה"ב היא מתה לאחר שנטלה מנת יתר של סמים. סבה רוברט, שהיה סנאטור, ואחיו, הנשיא לשעבר ג'ון קנדי, נרצחו בשנות ה-60

Saoirse Kennedy

סירשה קנדי היל, נכדתו של בובי קנדי, המועמד לנשיאות ארצות הברית שמת לאחר התנקשות בחייו, מתה היום (שישי) באחוזה המשפחתית בקייפ קוד, מסצ'וסטס. בשלב זה לא ידוע עדיין מה הביא למותה, אך בתקשורת האמריקנית דיווחו כי הגורם היה מנת יתר. המשטרה פתחה בחקירה.

סירשה בת 22, הייתה ביתו של הבת החמישית של בובי ואת'ל קנדי, קורטני. היא למדה תקשורת בבוסטון קולג'. לפי דיווח ב"ניו יורק טיימס" האמריקני, היא סבלה מדיכאון.

"אובדנה של סירשה האהובה שלנו ריסק את ליבנו לחתיכות", נמסר ממשפחת קנדי. "חייה היו מלאים בתקווה, הבטחה ואהבה". מסבתה של סירשה, את'ל קנדי, נמסר: "העולם הפך פחות יפה היום".

ב-2007, מגזין "פיפל" דיווח כי המשטרה פתחה בחקירת ניסיון חטיפה של קנדי הצעירה, אז בת עשר, כאשר הייתה בדרכה חזרה משיעור טניס לביתה שבקייפ קוד.

משפחת קנדי ידעה מספר רב של טרגדיות עוד לפני ההתנקשות בחייו של בובי, סבה של סירשה, ב-1968 - חמש שנים בלבד לאחר התנקשות בחייו של אחיו הגדול, נשיא ארצות הברית ג'ון פ. קנדי. רצף הטרגדיות אף נחשב ל"קללה" על המשפחה, שנחשבת לאצולה אמריקנית. כך למשל, ב-1999, מת ג'ון פ. קנדי ג'וניור, בנו של הנשיא, יחד עם אשתו קרוליין וגיסתו בהתרסקות מטוס. הסנאטור אדוארד (טד) קנדי, אחיהם הצעיר של ג'ון בובי, מת כתוצאה מגידול במוחו ב-2008 כשהוא בן 77.

ב-1944, מת האח הבכור במשפחה, ג'ו קנדי, לאחר שמטוסו הופל במלחמת העולם השנייה. ארבע שנים לאחר מכן מתה אחותם קתלין בתאונת מטוס בדרום צרפת. ב-1984 מת דיוויד קנדי, בנו הרביעי מתוך 11 ילדיו של בובי קנדי, כתוצאה ממנת יתר. מייקל קנדי, בנו השישי של בובי, נהרג ב-1997 בתאונת סקי.

ג'ון ורוברט קנדי | צילום: getty images