גיבור אמיתי: השחקן דני טרחו חילץ תינוק מתוך מכונית שהתהפכה

כוכב הקולנוע הציל פעוט שנלכד בתוך רכב יחד עם אישה נוספת שעברה במקום, כאשר חזה בתאונת דרכים בלוס אנג'לס שבקליפורניה. "ניסיתי לזחול דרך החלון אל תוך המכונית בעצמי כדי להוציא אותו"

דני טרחו
דני טרחו | צילום: Shutterstock

השחקן וכוכב הקולנוע דני טרחו התברר כגיבור גם בחיים האמיתיים, כאשר חילץ אתמול (רביעי) תינוק שנלכד בתוך מכונית שהתהפכה בתאונת דרכים בלוס אנג'לס שבקליפורניה.

כוכב הקולנוע, שמוכר בזכות תפקידיו בתוכנית "שובר שורות" ובסרט "מצ'טה", סיפר כי חזה בתאונת הדרכים כאשר אופנוע עבר ברמזור אדום והתנגש במכונית נוספת, שהתהפכה ולכדה בתוכה תינוק ואישה נוספת.

טרחו נחלץ לעזרתם של השניים בעזרת עוברת אורח נוספת, בשם מוניקה ג'קסון, שעברה גם היא במקום: "אישה שעברה ליד התאונה הורידה מהתינוק את חגורת הבטיחות, בזמן שאני משכתי אותו החוצה אליי מהצד השני", סיפר השחקן.

כתבות נוספות בחדשות 13:

השחקן שגילם את צ'ובאקה בסרטי מלחמת הכוכבים – מת בגיל 74

מתנות וקשר קרוב: מה קורה בין לינדזי לוהן ויורש העצר הסעודי?

השחקנית מהמיזם "הסטורי של אווה": "זה מרגש אנשים ברמה האישית"

 

View this post on Instagram

 

I helped rescue a baby after driver ran red light, causing 2-car crash in Sylmar . . . #dannytrejo #sylmar #ktla #abc7

A post shared by Danny Trejo (@officialdannytrejo) on

בתיעוד שפירסם בחשבון האינסטגרם שלו, ניתן לראות את השחקן ואת ג'קסון עומדים כשברקע המכונית האפורה ההפוכה, ומסבירים מה ראו ברגעים הדרמטיים.

השניים מספרים כי מהרגע הראשון שהגיעו לחלץ את האישה הפצועה ואת התינוק, כל מה שאמרה האישה באותם ברגעים, היה: "תצילו את התינוק, תוציאו אותו".

"ניסיתי לזחול דרך החלון אל תוך המכונית בעצמי, כדי להוציא אותו החוצה", סיפר השחקן בהמשך הסרטון. לאור הניסיון שצבר באירוע, הפציר טרחו בן ה-75 בנהגים לשים לב לכביש ולמנוע את התאונות הבאות.