עצי אשוח וסופגניות: ברחבי העולם חגגו את חג המולד - ואת חנוכה

גם השנה התערבבו שני החגים - בתו של טראמפ וחתנו היהודי הדליקו את נרות החנוכייה. בוריס ג'ונסון בירך את יהדות בריטניה. משפחת המלוכה הבריטית קישטה את הארמון לכבוד חג המולד

זמן צפייה: 03:29

גם השנה התערבבו עצי האשוח וסנטה קלאוס בחנוכיות ובסופגניות – המוני נוצרים ויהודים ברחבי העולם, יצאו השבוע לחגוג את חג המולד, חנוכה – או את שני החגים יחדיו. בבית הלבן, אירוע החנוכה הרשמי כבר צויין מוקדם יותר החודש, אז ניצל הנשיא טראמפ את ההזדמנות וחתם על צו מיוחד למלחמה באנטישמיות.

משפחתו היהודייה של הנשיא, בתו איוונקה, חתנו ג'ארד קושנר וילדיהם, הדליקו את הנרות בחנוכייה כמיטב המסורת. הנשיא והגברת הראשונה חגגו את חג המולד באחוזה המשפחתית במאר א-לגו שבפלורידה. במהלך שיחת וידיאו עם חיילים אמריקנים, טראמפ הודה כי הוא "עדיין עובד על מתנה לחג המולד למלאניה".

לכתבות נוספות בחדשות 13:

משט המרמרה, חיסול בן לאדן ו-MeToo: כך נראה העשור החולף

מ"הללויה" ועד "ילדונת": היוצרים שמאחורי השירים המוכרים

נס גדול: המתנדבות שארגנו ארוחת חנוכה חגיגית לניצולי שואה

חגיגות חנוכה וחג המולד
חגיגות חנוכה וחג המולד | צילום: חדשות 13

מצידו השני של האוקיינוס, בבריטניה, ניסו לחגוג - ולהתאושש לאט לאט מהבחירות הסוערות, ובעיקר לשכוח את הפרישה מן האיחוד האירופי הקרבה ובאה בצעדי ענק. המנצח בוריס ג'ונסון והמפסיד ג'רמי קורבין בירכו את יהודי הממלכה המאוחדת לרגל החג.

אבל כמו בכול שנה, את החגיגה האמיתית בבריטניה מספקת משפחת המלוכה, בתמונות חגיגיות של הארמון המקושט, של בני המשפחה ובברכת המלכה המסורתית. כל זאת, לצד הרגעים הפחות משמחים, בצל שנה לא פשוטה שעברה על בני המשפחה המפורסמת בעולם.