אם מכורה לסמים ואח חשוד ברצח: הקשיים של המתעמלת הטובה בעולם

כוכבת העל של עולם ההתעמלות, סימון ביילס, התמודדה לאורך השנים עם אתגרים יוצאי דופן - מאב שנטש בילדותה ועד להטרדה שחוותה מרופא הנבחרת האמריקנית. לאחרונה, נעצר אחיה בחשד לרצח משולש

זמן צפייה: 02:41

אמריקנים רבים הוכו בימים האחרונים בתדהמה עם פרסום הידיעה על מעצרו של טווין ביילס תומס, אחיה של המתעמלת האולימפית סימון ביילס, בחשד שרצח שלושה בני אדם מחוץ למועדון בקליבלנד.

האירוע המדובר התרחש כבר לפני שמונה חודשים במסיבת ערב ראש השנה האזרחית, כאשר על פי הדיווחים, ביילס היה חלק מקבוצת אנשים שהתפרצו למסיבה מבלי שהוזמנו אליה. במקום התפתחה קטטה מרובת משתתפים שבמהלכה נורו חמישה בני אדם ושלושה מהם נהרגו כתוצאה מהירי.

קווין ביילס תומס, אחיה של המתעמלת סימון ביילס
קווין ביילס תומס, אחיה של המתעמלת סימון ביילס | צילום: מתוך שידורי רשתות החדשות בארה''ב

ביילס, בן ה-24, נעצר בימים האחרונים בבסיס הצבאי שבו הוא משרת בתום חקריה אינטנסיבית של משטרת אוהיו. הוא אחד משמונה אחים ואחיות, בהם סימון, שאביהם נטש אותם ואמם התמכרה לסמים ולאלכוהול.

סימון ביילס, בת ה-22, הפכה למתעמלת האפרו-אמריקנית הראשונה שזוכה במדליית זהב אישית באליפות העולם. מאז זכתה במדליית הזהב 13 פעמים ברציפות והשיגה ארבע מדליות זהב באולימפיאדה בברזיל. היום היא אחת מכוכבות העל של עולם ההתעמלות בשנים האחרונות.

מעצרו של אחיה מגיע לאחר השערורייה בנבחרת ההתעמלות האמריקנית, כאשר הרופא לארי נסאר תקף מינית יותר מ-150 מתעמלות לאורך שנים ארוכות, בהן גם ביילס. הוא נשלח לבין 40 ל-170 שנות מאסר.