תפס טרמפ: נוסעים גילו עטלף בזמן הטיסה • תיעוד

לזה הם לא ציפו: בזמן טיסה בתוך ארצות הברית הטסים גילו לפתע את העטלף, שעף הלוך ושוב מעל ראשיהם, וחלקם נבהלו מאוד. נוסע הצליח לתפוס אותו וסגר אותו בשירותים. "הנוסעים צעקו והיה כאס"

Attaxw

הנוסעים בחברת הלואו קוסט האמריקנית ידעו כי הטיסה אולי לא תהיה הנוחה ביותר, אך אף אחד מהם לא ציפה לעטלף שצץ לפתע והתעופף לו מעל ראשיהם כשהם קילומטרים באוויר.

התקרית התרחשה ביום רביעי בטיסה של חברת התעופה Spirit, שיצאה בשעה 06:00 בבוקר מהעיר שארלוט בצפון קרוליינה לכיוון ניוארק שבניו ג'רזי. העטלף הופיע כחצי שעה לאחר ההמראה, בטיסה שאורכה כ-90 דקות, וגרם לבהלה בקרב הטסים ואנשי הצוות.

כיאה למצב, אנשים מיהרו להוציא פלאפונים ולתעד את המקרה החריג שאירע לנגד עיניהם. בכמה מהסרטונים שהופצו ברשת חלק מהאנשים נראו מפוחדים, דיילת אחת אף רצה כאשר העטלף התקרב לכיוונה. בתיעוד אחר, כנראה כמה דקות מאוחר יותר, הנוסעים נראים רגועים יותר ואפילו צוחקים על הסיטואציה.

הסרטון של פטר סקטיני בן ה-23 הפך ויראלי ברשתות החברתיות. הוא סיפר שכל ההתרחושת נמשכה כחמש דקות ואף שיבח את צוות העובדים בטיסה, שפעל לטענתו במהירות כדי להרגיע את הטסים. "הנוסעים החלו לצעוק ומהר מאוד הדברים התפתחו לכדי כאוס", אמר. "מאיפה הוא הגיע?" שאל סקטיני בטוויטר, "אין לי מושג. בסופו של דבר מישהו לכד אותו באחד מתאי השירותים".

חברת התעופה Spirit אישרה את המקרה ואמרה כי העטלף "הוצא על ידי הגורמים הרלוונטיים מיד עם הנחיתה". "אנו מאמינים שהעטלף נכנס פנימה מעל ראשם של אנשי הצוות, שהיה עסוק במשימות התחזוקה הליליות", מסרה החברה והוסיפה כי אף אדם לא נפגע.

סקטיני סיפר כי אחרי שהציוץ שלו הפך ויראלי, חברת התעופה יצרה עמו קשר והציעה לו שובר על סך 50 דולר לטיסה הבאה. "אחרי שהבעתי את חוסר שביעות רצוני", אמר סקטיני, "הם פשוט החזירו לי את עלות הטיסה".