ארה"ב: אדם נהרג ושבעה נפצעו כתוצאה מירי סמוך לכנסייה

מפרטי האירוע עולה כי החשוד, ממוצא אפרו-אמריקני, צעד לעבר קהל שעמד ברחוב שבעיר בולטימור שבמרילנד וירה ללא אבחנה. ראש העיר: האירוע אינו קשור לכנסייה. נבדק אם אדם נוסף סייע ליורה

ניידת משטרה (אילוסטרציה)
ניידת משטרה (אילוסטרציה) | צילום: getty images

ארצות הברית: אדם נהרג ושבעה נפצעו הלילה (שני) בעקבות ירי סמוך לכנסייה בפטיסטית בעיר בולטימור שבמרילנד. לפי המשטרה, החשוד צעד לעבר קבוצת אנשים שעמדה ברחוב וירה ללא אבחנה. בין הפצועים: שני גברים בשנות ה-50 לחייהם ושלושה צעירים וצעירה בשנות העשרים המאוחרות.

"גבר אפרו-אמריקני ניגש אל עבר הקהל והתחיל לירות", הסביר מייקל האריסון, חוקר במשטרה, "זה אירוע טראגי". מחקירה ראשונית עלה כי יתכן שהיה יורה שני, או מישהו שגיבה את היורה הראשון ונמלט. ההרוג התמוטט במקום והכריזו על מותו בזירה. ראש העיר ג'ק יאנג הצהיר בעקבות האירוע: "זה לא היה קשור לכנסייה, אני רוצה שזה יהיה מאוד ברור".

כזכור, רק לפני קצת יותר מ-24 שעות, אישה אחת נרצחה ושלושה נוספים, בהם ילד, נפצעו באירוע ירי שהתרחש בבית חב"ד בעיר פוויי שבדרום קליפורניה. האישה פונתה תחילה לבית החולים במצב אנוש, שם נאלץ הצוות הרפואי לקבוע את מותה. ראש העיר קליפורניה אישר כי מדובר בפשע שנאה, שהתרחש כחצי שעה לאחר שבמקום התקיים אירוע קהילתי לסיום חג הפסח.