אסון בארה"ב: לפחות 8 נרמסו למוות בפסטיבל מוזיקה בטקסס

פסטיבל "אסטרו-וורלד" ביוסטון החל בטרגדיה גדולה, בשעה שהראפר טראוויס סקוט הופיע על הבמה והמוני בני אדם התקדמו לכיוונה במהירות. רבים נוספים נפצעו. "הם לא הצליחו להימלט מהמצב הזה"

זמן צפייה: 02:02

לפחות שמונה בני אדם נהרגו אמש (שישי), ורבים נוספים נפצעו, בפסטיבל המוזיקה "אסטרו-וורלד" שנפתח אתמול ביוסטון, טקסס. האירוע החל ככל הנראה כתוצאה מכך שהקהל התקדם בהמוניו לכיוון הבמה, בשעה שהראפר טראוויס סקוט הופיע.

"היו לנו עשרות אנשים שנפצעו", אמר סם פניה, מפקד הכבאות של יוסטון, במסיבת עיתונאים הבוקר. כ-50 אלף איש הגיעו לפסטיבל, ו"הקהל, מסיבה כלשהי, התחיל לדחוף ולזנק לעבר קדמת הבמה, מה שגרם לאנשים בחזית להידחס - הם לא הצליחו להימלט מהמצב הזה. אנשים התחילו ליפול וזה יצר פאניקה נוספת".

לכתבות נוספות בחדשות 13 >>

יממה קטלנית בכבישים: 11 הרוגים, פצוע אנוש ב"פגע וברח"

האלימות בחברה הערבית: תושב בענה בן 38 נורה למוות בנהריה

"לרצוח, לתלות ולפגוע בילדים": האיומים על חייה של אלרעי פרייס

יותר מ-300 אנשים טופלו בבית חולים שדה שהוקם ליד אתר הפסטיבל. 23 אנשים נלקחו לבתי חולים, 11 מהם במצב אנוש. במהלך השידור החי של האירוע ניתן היה לראות את סקוט עוצר את הופעתו ומסתכל בבלבול בקהל, כשאמבולנס עם אורות מהבהבים מנסה לפלס את דרכו בין ההמון.

בהצהרה בטוויטר הבוקר, מארגני הפסטיבל כתבו: "ליבנו עם משפחת הפסטיבל הלילה, במיוחד אלה שאיבדנו ויקיריהם". ראש עיריית יוסטון, סילבסטר טרנר, הגיב גם הוא בחשבון הטוויטר שלו, וכתב: "המארגנים ערכו את האירוע כדי להפגיש בין אנשים, אבל למרבה הצער זה הסתיים בטרגדיה. תודה למשטרה, למכבי האש ולסוכנויות אחרות שהגיבו לסייע"

הראפר טראוויס סקוט כתב הערב בחשבון הטוויטר שלו: "אני הרוס לגמרי ממה שקרה אמש. שולח את תפילותיי למשפחות ולכל מי שהושפע מהאירועים. למשטרת יוסטון יש את התמיכה המלאה שלי בשעה שהם ממשיכים לחקור".