פרקליט אפסטין לשעבר נלחם על טיהור שמו: "אני קורבן לפשע נורא"

אלן דרשוביץ, שייצג את המיליארדר ושמו נקשר בתיק, תקף בריאיון לחדשות 13 את המתלוננת, סיפר את הידוע לו על הקשר של ברק לפרשה וטען כי ניתק את קשריו עם אספטין. "הלוואי שלא היינו נפגשים"

עו"ד אלן דרשוביץ' | צילום: חדשות 13

שתיים מהדמויות המרכזיות בפרשת המין של ג'פרי אפסטין הן מצד אחד וירג'יניה רוברט ג'ופרה, שלטענתה כשהייתה בת 16 הפכה שפחת מין לאפסטין וחבריו, ומנגד עורך הדין היהודי המפורסם אלן דרשוביץ, לשעבר עורך דינו של אפסטין, שג'ופרה טוענת כי גם הוא קיים איתה יחסי מין. בריאיון לחדשות 13, טען דרשוביץ לחפותו, תקף את המתלוננת ודיבר על הקשר בין המיליארדר המורשע לאהוד ברק.

דרשוביץ בן ה-81, המקורב מאוד לראש הממשלה בנימין נתניהו, נלחם כדי לחשוף את התצהירים של ג'ופרה, שאמורים להתפרסם בקרוב, שיקבעו חד וחלק, לטענתו, כי היא משקרת. "שכבתי עם אישה אחת מהיום שבו פגשתי את אפסטין ועד היום - עם אשתי. מעולם לא פגשתי את האישה הזו. עכשיו יש לנו מיילים שיוכיחו במילים שלה שהיא הודתה שלא שכבה איתי".

לכתבות נוספות בנושא >> 

"הדיילי מייל" לברק: "לא נסיר הכתבה, במאמר יש עניין לציבור"

"מסוכן לקהילה ועלול לברוח": המיליארדר אפסטין יישאר במעצר

ברק: "בוחן איך לנתק קשר עם החברה שקשורה למיליארדר אפסטין"

עו''ד אלן דרשוביץ'
עו''ד אלן דרשוביץ' | צילום: חדשות 13

לטענתה של ג'ופרה, באתרי המין של אפסטין קיבלו האורחים עיסויים אירוטיים. "כל אחד מאיתנו קיבל עיסוי אחד והם היו נאותים לגמרי", טען דרשוביץ, "מעולם לא קיבלו עיסוי אירוטי או משהו כזה. אני מרגיש כמו יוסף בתנ"ך שמואשם לשווא על ידי אשת פוטיפר. זו לחלוטין האשמת שווא, אני קורבן של פשע נורא".

עורך הדין התייחס גם לקשרים של אפסטין לראש הממשלה לשעבר אהוד ברק: "אני לא זוכר שראיתי את שניהם ביחד, למרות שאני יודע שאפסטין דיבר על ידידותו עם אהוד ברק". לטענתו, ייתכן ובתצהירים שייחשפו יעלה שם של ראש ממשלה מפורסם, אך "נראה גם הוכחה חותכת לכך שהאישה משקרת".

דרשוביץ היה עורך הדין וחברו הקרוב של אפסטין. הוא רקח עבורו את עסקת הטיעון שבמסגרתה קיבל על עבירות המין שביצע 13 חודשים בלבד במאסר, בתנאי קייטנה כמעט. כעת, הוא מתנער ממנו לחלוטין: "הלוואי שמעולם לא הייתי פוגש אותו. הלוואי שמעולם לא הייתי עורך דינו. החיים שלי היו הרבה יותר טובים, הייתי יכול להיות בן 80 בגמלאות, ללכת על החוף. במקום זאת אני נלחם על שמי הטוב. אבל אני אזכה, אני אנצח, ואז המוניטין שלי יהיו חזקים אפילו יותר.

אהוד ברק וג'פרי אפשטיין
אהוד ברק וג'פרי אפסטין | צילום: רויטרס

ביום חמישי האחרון דחה בית המשפט בארה"ב את הבקשה לשחרור בערבות של אפסטין, הנאשם בסחר בבני אדם למטרות מין, וקבע כי יישאר במעצר עד תום ההליכים. השופט קבע: "אפסטין מסוכן לקהילה ולקורבנות ועלול להימלט מארצות הברית מאימת הדין".

במקביל, בתביעה אזרחית צפויה להתקבל בקרוב החלטה להסיר חיסיון מעל 2,000 מסמכים העוסקים בפרשה, שעל פי הערכות יביכו רבים ממקורביו של המיליארדר. יתכן כי חשיפת המסמכים תגלה את זהותו של "ראש הממשלה המפורסם", שעל פי אחת המתלוננות הגיע למסיבותיו.

בתוך כך, צהובון הדיילי מייל הבריטי שפרסם את תמונתו של יו"ר ישראל דמוקרטית אהוד ברק נכנס לביתו של אפסטין, הגיב לאיומי אהוד ברק בתביעת דיבה והודיע: "לא נסיר את הכתבה ודורשים שיחזור בו מהטיעון הדיבתי 'עלילת דם'".

ביום רביעי שעבר התייחס ברק לדיווחים אודות קשריו עם עבריין המין המורשע והצהיר: "הדברים הם שקר וכזב - מדובר בעלילת דם מתועבת, אך איננה מפתיעה. אנחנו חיים באווירה מורעלת, בה כל מי שמפריע לנתניהו וקיצוניו להגיע ולהיות בשלטון, הופך מטרה להסתה ולשקרים, הופך ל'בוגד' וגרוע מזה".