בן 96 שנתפס על מהירות ריגש את השופט - והאישומים בוטלו • צפו

ויקטור קואלה הגיע לביהמ"ש לאחר שהואשם בנהיגה במהירות גבוהה מהמותר. במהלך הדיון הסביר הקשיש בבכי כי הסיע את בנו החולה בסרטן לרופא - דבר שגרם לשופט לשלוח אותו לביתו: "מאחל לך רק טוב"

זמן צפייה: 02:16

ויקטור קואלה, קשיש בן 96 שהואשם בנהיגה במהירות מופרזת באזור של בית ספר יסודי, הגיע לבית המשפט לאחר שהסיע את בנו החולה בסרטן לרופא. כאשר נשאל על ידי השופט מדוע נסע כה מהר, הסביר בבכי כי על אף גילו המופלג הוא נוסע רק כשבאמת נדרש ממנו - דבר שריגש את השופט, וגרם לביטול את כל ההאשמות נגדו.

כתבות נוספות בחדשות 13:

הילד בן השמונה שסירב לאכול את המילקי – וריגש את הרשת

ברחה מהנאצים וגידלה 52 ילדים: משיאת המשואה שריגשה את המדינה

חרף המלצת הרופאים: חברות הביטוח מפקירות ילדים עם אוטיזם

השופט פרנק קפריו מוכר בארצות הברית כמנחה תוכנית טלוויזיה ברשת ABC האמריקנית, שם התפרסם הודות לליבו הרחב. גם במקרה הזה טוב ליבו של השופט לא אכזב, והשאיר את 25 מיליון הצופים מרוגשים.

בתיעוד שפורסם ברשת, נראה הקשיש מתיישב על ספסל בית המשפט, ונשאל על ידי השופט מדוע נסע במהירות שכזו במתחם בית הספר. בתגובה, אמר הקשיש: "אני לא נוהג כזה מהר אדוני השופט, אני בן 96. אני נוהג לאט, ורק כשאני חייב לעשות זאת. לקחתי את בני לטיפול כי יש לו סרטן – אני עושה זאת בכל שבועיים".

כאשר נשאל על ידי השופט בן כמה בנו החולה, ענה קואלה כי הוא בן 63. השופט הביע התרגשות רבה: "אתה אדם טוב מר קואלה, אתה מייצג את המהות של אמריקה", אמר. "אבא'לה בן 90 שעדיין מטפל בבנו".

השופט קפריו המשיך ופנה לקשיש: "אתה רואה את הבחור הצעיר שיושב בפינה? זה הבן שלי. עכשיו הוא בטח מסתכל עלי וחושב 'אבא שלי יסיע אותי לכל מקום כשהוא יהיה בן 90'. אתה מטיל עליי הרבה לחץ".

לבסוף, סיכם השופט את הדיון בברכה, ושיחרר את האב הדואג לביתו: "אדוני – אני מאחל לך את הטוב ביותר, וגם לבן שלך. אני מבטל את ההאשמות נגדך, אתה משוחרר".