תלונה בגין אונס נגד ניימאר: "כפה יחסי מין באלימות"

אישה ברזילאית התלוננה במשטרה שכוכב נבחרת ברזיל ופריז סן ז'רמן הזמין אותה למלון שבו שהה, וכשנפגשו תקף אותה. ניימאר: "אונס זו מילה כבדה. היו יחסים בין גבר לאישה, משהו שקורה בכל בית"

זמן צפייה: 01:14

אישה ברזילאית התלוננה במשטרה כי כוכב נבחרת ברזיל ופריז סן ז'רמן, ניימאר דה סילבה סנטוס, אנס אותה בפריז - כך פורסם הלילה (ראשון) באתר הברזילאי "גלובו".

ניימאר הגיב לתלונה ופרסם סרטון בחשבון האינסטגרם שלו, שבו אמר: "מאשימים אותי באונס, זו מילה כבדה מאוד, מאוד חזקה, זה מה שקורה עכשיו. מה שקרה ביום הזה היו יחסים בין גבר לאישה בין ארבע קירות, משהו שקורה בכל בית". נציגיו של השחקן מסרו כי הם מחכים לקבל את הפרטים כדי שיוכלו לבחון אותם.

לכתבות נוספות בחדשות 13 >> 

סקס והעיר הגדולה - בתל אביב: שרה ג'סיקה פרקר בישראל

בעקבות פרסום חדשות 13: הדיקן שהטריד לא ישוב ללמד

לאחר הקריאה לא לחבוש כיפה: מאות הפגינו נגד אנטישמיות בברלין

Copa America Brazil Training
שחקן הכדורגל ניימאר | צילום: רויטרס

לפי הדיווח, בחקירתה טענה האישה כי היא הכירה את השחקן הברזילאי באינסטגרם והוא הציע לה להיפגש בפריז. העוזר של ניימאר שלח לה כרטיס טיסה, לדבריה, וב-15 במאי היא הגיעה למלון שאליו הוזמנה.

המתלוננת, שזהותה לא פורסמה, טענה כי השחקן הגיע למלון באותו לילה "ככל הנראה שיכור", וכי הם דיברו "והתלטפו". "עם זאת, בשלב מסוים, ניימאר הפך אגרסיבי, ובאלימות כפה יחסי מין בניגוד לרצון הקורבן", נכתב בתצהיר המשטרה, על פי הדיווח.

עוד הוסיפה כי יומיים לאחר מכן היא חזרה לביתה בברזיל, וטענה כי לא התלוננה למשטרת פריז על האונס מאחר והיא הייתה "מזועזעת רגשית ופחדה להגיש תלונה במדינה זרה".

בתגובה, אביו של השחקן אמר בריאיון לטלוויזיה מקומית כי "אם נצטרך להראות את הודעות הוואטסאפ של ניימאר ואת השיחה עם הבחורה, אנחנו נראה, כי ברור שזו הייתה מלכודת". עוד הוסיף כי הם נמצאים "בזמנים קשים".

זוהי תקופה לא טובה לאחד הכוכבים הגדולים בעולם הכדורגל, כששמו עלה לאחרונה לכותרות בהקשרים שליליים. מעבר לפציעה בחודש ינואר שהביאה לכך שסיים את העונה מוקדם מהצפוי, בסוף אפריל הוא תקף אוהד בתום משחק נגד מנצ'סטר יונייטד והורחק לשלושה משחקים בליגת האלופות. כמו כן, ביום רביעי שעבר התבשר השחקן כי הודח מתפקיד הקפטן של נבחרת ברזיל ובמקומו מונה דני אלבס.