תיעוד: אישה חרדית בהיריון הותקפה ברחוב בלונדון - נפתחה חקירה

בסרטון ממצלמת האבטחה ניתן לראות את החשוד עוקב אחר הצעירה בת ה-20, מכסה את ראשה בכיסוי כרית ונותן לה מספר אגרופים בבטן. המשטרה בודקת אם הרקע לתקיפה אנטישמי

זמן צפייה: 01:49

אישה חרדית בהיריון בשנות ה-20 לחייה הותקפה ביום חמישי האחרון על ידי אלמוני בשנות ה-50 לחייו בשכונת סטמפורד היל שבלונדון - כך עולה מתיעוד שפורסם היום (שני). בעקבות האירוע האלים, המשטרה פתחה בחקירה, ונבדק אם הרקע לתקיפה אנטישמי.

בסרטון ממצלמת האבטחה נראה התוקף בעודו עוקב אחר האישה שנמצאת בשבוע ה-27 להריונה, מתגנב מאחור ומכסה את ראשה ככל הנראה באמצעות כיסוי כרית, ולאחר מכן הולם מספר פעמים בבטנה ובפניה. עקב התקיפה, הצעירה נאלצה לעבור טיפול בבית חולים.

כתבות נוספות בחדשות 13 >>

לאחר פתיחת המשק: שיעור האבטלה בפברואר ירד ל-16.7%

פחות מיממה לתחילת ההצבעה: כל מה שצריך לדעת בדרך אל הקלפי

משרד הבריאות: שיעור הבדיקות החיוביות – הנמוך ביותר מנובמבר

לאחר האירוע, מתנדבי ארגון "שומרים", המספק שירותי שיטור קהילתי לריכוזי אוכלוסייה יהודים בחו"ל, הגביר את השמירה על נשים יהודיות שהולכות לבדן ברחוב. כמו כן, ממצלמות האבטחה החשוד עקב אחר הצעירה לפרק זמן 20 דקות לכל הפחות טרם תקף אותה.

"לקחו אותה לבית החולים ביום חמישי", סיפר יו"ר ארגון השומרים בלונדון חיים קייזר, "היא יצאה ואחרי כמה שעות, ברוך ה' הרגישה הרבה יותר טוב - אבל היא בטראומה". בימים אלו, מחפשים אנשים הארגון את התוקף.

"הסיפור קרה באיזו סמטה, זה לא היה ברחוב הראשי", תיאר קייזר. "הוא הלך אחריה למקום שקט ושם הוא תקף אותה. כשאני ראיתי את הסרטון, הלב שלי הפסיק לעבוד לכמה שניות. זה סרטון מאוד לא נחמד וזה לא קורה כל יום - אבל זה יכול לקרות בכל מקום, וצריכים לתפוס אותו בהקדם האפשרי".