הולנד: 3 פצועים באירוע דקירה בהאג; אין אינדיקציה לאירוע טרור

המשטרה המקומית הודיעה כי כוחות החירום הוזעקו למרכז הקניות, ומתנהל מצוד אחר החשוד בתקיפה, ככל הנראה גבר כבן 50 - שנמלט מהמקום. נסיבות המקרה בבדיקה

זמן צפייה: 02:24

שלושה נערים בני פחות מ-18 נפצעו אתמול (שישי) באירוע דקירה שהתרחש במרכז קניות בעיר האג שבהולנד - כך מסרה המשטרה המקומית. כוחות החירום הגיעו לזירה, ומתנהל מצוד אחר החשוד בתקיפה - שנמלט מהמקום. המשטרה הודיעה כי איתרה את הסכין ששימשה לתקיפה. ככל הנראה, התוקף הוא גבר כבן 50 שלבש חליפת ריצה אפורה. המשטרה הודיעה כי אין אינדיקציה לאירוע טרור.

התקרית בהולנד הגיעה שעות ספורות בלבד לאחר פיגוע הדקירה בגשר לונדון, שבו נהרגו שני אזרחים ושלושה נוספים לפחות נפצעו. המפגע נורה במקום על ידי כוחות המשטרה וחוסל.

ניידת משטרה בהולנד
ניידת משטרה בהולנד | צילום: רויטרס

לכתבות נוספות בחדשות 13:

בריטניה: שני אזרחים נהרגו בפיגוע הדקירה בלונדון

פיגוע דקירה בלונדון: לפחות 5 פצועים; התוקף נהרג • תיעוד

חשד לאנטישמיות במשטרת לונדון: צלב קרס צוייר בתחנה מקומית

ראש ממשלת בריטניה, בוריס ג'ונסון, התייחס לפיגוע ואישר כי המשטרה חוקרת את האירוע כפעולת טרור. "אני רוצה לציין את האומץ היוצא דופן של כל אלו שהתערבו כדי להגן על חיי אחרים. בשבילי הם מייצגים את הטוב ביותר במדינה שלו ואני מודה להם בשם כל המדינה", אמר. "כולנו מאוד עצובים לשמוע שחלק מהאנשים נפגעו באירוע הזה ותנחומינו אליהם".


"המשטרה ממשיכה את חקירתה ואני יכול להבטיח לכולם, שכל מי שמעורב בתקיפה הזאת יובא לצדק", הוסיף, והעביר את המסר כי "בריטניה לא תהיה מאוימת או חלוקה בגלל תקיפה כזאת, הערכים שלנו יישמרו".


מפקד משטרת המטרופולין בלונדון הצהיר: "בימים הקרובים תראו כוחות משטרה ברחובות במטרה להבטיח את בטחון התושבים. אנחנו עובדים במרץ להבין מה בדיוק קרה והאם היו עוד מעורבים".