החל משפטה של הישראלית העצורה ברוסיה בגין הברחת סמים

נעמה יששכר, שנמצאת בכלא במוסקבה זה כחצי שנה, העידה בבית המשפט המקומי. לבקשת התובע, דיון נוסף בעניינה יתקיים עוד שבוע. זאת, לאחר שבחודש שעבר ביקשה מראש הממשלה לסייע בשחרורה

זמן צפייה: 00:22

משפטה של נעמה יששכר, הצעירה הישראלית שעצורה במוסקבה זה כחצי שנה בשל חשד להברחת סמים, החל היום (רביעי) במוסקבה. יששכר העידה בפני שופט, ולבקשת התובע, דיון נוסף יתקיים בשבוע הבא ב-9 באוקטובר.

כזכור, לפני כשלושה שבועות פנתה יששכר לראש הממשלה נתניהו וביקשה ממנו לסייע בשחרורה. זאת, באמצעות מסר שהעבירה אמה."תמסרי לראש הממשלה שבגלל שאני ישראלית מתייחסים אליי כפושעת", מסרה הצעירה. "כל חיי עלולים להיהרס. אני נמצאת כבר חמישה חודשים בהליך של מעצר, ללא אפשרות של מתן ערבות או חלופת מעצר בבית הכלא מונעים ממני שיחות טלפון ביקורים ואפילו מזון כשר. כל יום שעובר כאן בבית הכלא הרוסי הוא גיהנום. אפילו מכתבים כבר אינני יכולה לכתוב כי אוסרים עליי לקבל כלי כתיבה ובלוק דפים".

לעוד כתבות בנושא:

הישראלית שעצורה ברוסיה זה חמישה חודשים לרה"מ: "עוברת גיהנום"

הוארך מעצר הישראלית החשודה ברוסיה בהברחת סמים: "עוברת סיוט"

חברתה של הישראלית הכלואה ברוסיה בחשד להברחת סמים: "חפה מפשע"

נעמה יששכר
נעמה יששכר | צילום: חדשות 13

"כל פעם לפני דיון משפטי אני מגיעה עם כוחות ותקווה שאולי הפעם ההצגה הזו תסתיים ואחזור לישראל, וכל פעם אני מתאכזבת מחדש", הוסיפה יששכר. "כוחותיה של אמי מוגבלים מול המערכת העצומה הזאת, ולכן אני מבקשת ממך לעמוד לצדי ולסייע לשחרורי ככל שניתן, כפי שאני תמיד עמדתי לצד מדינת ישראל כחיילת בודדה ששירתה בשירות קרבי בצה"ל".

כאמור, יששכר, בת 25 מתל אביב, עצורה כבר כמעט שישה חודשים ברוסיה. זאת, לאחר שתשעה גרם של סם מסוג ג'ראס נתפסו ברשותה במהלך חניית ביניים בנמל התעופה במוסקבה, כשהייתה בדרך חזרה ארצה מטיול בהודו.

אמה של יששכר נמצאת ברוסיה כבר חודשים, עוד מהמעצר, בעודה מנסה לסייע לביתה כשהיא משלמת לעורכי דין. חברי הישראלית העצורה פתחו בשבילה גיוס המונים כדי לסייע במימון.

לדף התרומות למשפחתה של נעמה לחצו כאן