לונדון: נער שרצח 2 אחיות בגלל "ברית עם השטן" נשפט ל-35 שנה

דניאל חוסיין, כיום בן 19, דקר למוות את האחיות שחגגו יום הולדת בפארק כי לטענתו הוא צריך להרוג נשים כל חצי שנה בתמורה לזכייה בלוטו. "אדם מסוכן, יהיר ואלים שלא הראה חרטה על מעשיו"

דניאל חוסיין, שהורשע ברצח
דניאל חוסיין, שהורשע ברצח | צילום: רויטרס

דניאל חוסיין, נער בריטי שרצח שתי אחיות כחלק מברית שכרת לטענתו עם השטן, ולפיה הוא צריך להרוג נשים כל חצי שנה בתמורה לזכייה עתידית בלוטו, נשפט ל-35 שנים בכלא. חוסיין, כיום בן 19, דקר למוות את ביבאה הנרי, בת 46, וניקול סמולמן, בת 27, ביוני 2020 בפארק פריינט בוומבלי שבצפון-מערב לונדון.

האחיות הגיעו לפארק כדי לחגוג את יום הולדתה של הנרי עם חברים, אך נשארו לבדן לאחר מכן. הן צילמו 150 תמונות, ובתמונה האחרונה הן נראות כשהן מסתכלות הצידה. במשטרה מאמינים שבתמונה הן מביטות על הגעתו של חוסיין. הוא דקר את הנרי שמונה פעמים, וסמולמן סבלה מ-28 פציעות שונות. לאחר הרצח הכפול הוא גרר את הגופות ליער, שם הן נמצאו למחרת על ידי בן זוגה של סמולמן.

לכתבות נוספות בחדשות 13 >>

אחרי ארה"ב: גינוי אירופי נרחב לבנייה בהתנחלויות

ההפגנה נגד האלימות בחברה הערבית הסתיימה באיילון: "די לרצח"

מתרבות יהודית ועד לחתולים: המיליונים בכספים הקואליציוניים

ביבאה הנרי וניקול סמולמן שנרצחו על ידי חוסיין
ביבאה הנרי וניקול סמולמן שנרצחו על ידי חוסיין | צילום: רויטרס

"חוסיין הוא אדם מסוכן, יהיר ואלים, שמלכתחילה לא הראה חרטה על מעשיו", אמרה מריה גרין, בלשית במשטרת המטרופולין של לונדון, "אני מקווה שהידיעה שהוא יבלה עכשיו שנים רבות מאחורי סורג ובריח תביא מידה קטנה של נחמה לאהובים של ביבאה וניקול".

חוסיין, שהתגורר עם אמו, אותר בעזרת כתמי דם שנמצאו במקום, ועצר כמעט ארבעה שבועות לאחר מכן. במשטרה מאמינים שרק הפציעה שספג בידו במהלך הרצח מנעה ממנו לבצע מעשי רצח נוספים.

Items Found In Danyal Hussein's House
פריטים שנמצאו בביתו של דניאל חוסיין | צילום: רויטרס