התרגשות בממלכה: מסיבת טרום הלידה היוקרתית של מייגן מרקל

הדוכסית, שנמצאת בחודש השביעי להיריונה, חגגה השבוע בארה"ב את לידתו הקרבה של הצאצא המלכותי. בינתיים בבריטניה - בורסת ההימורים לקראת הלידה בשיאה. ומי נעדר מהמסיבה?

האירוע החברתי הנוצץ ביותר בארה"ב אירע השבוע בניו יורק, לכבוד לידתו הצפויה של צאצאם הראשון של הדוכסית מייגן מרקל והנסיך הארי. בבטן היריונית של שבעה חודשים, מייגן הגיעה מלונדון למסיבה הנחשקת ביותר בעיר - ה"בייבי שאוור", מסיבה לכבוד הולדת התינוק הצפויה, שארגנו לה עורכת הדין הבין לאומית אמל קלוני והטניסאית סרינה ויליאמס.

המסיבה, שהתקיימה בפנטהאוז של מלון "מארק" היוקרתי שבמנהטן, הייתה רק הדובדבן שבקצפת של חמישה ימי פסטיבל היריון שכללו ארוחות עם חברות, גיחה לפולו בר המבוקש וארוחת ערב עם מרקוס אנדרסון, מי שהכיר בין הארי למייגן. החברים ביונסה וג'יי זי נעדרו מהחגיגות, אך שלחו איחולים מצולמים על רקע דיוקן מלכותי של מייגן. מי שבלטה בהיעדרה הייתה הדוכסית קייט, אשתו של הנסיך ויליאם, שעל פי השמועות, היחסים בינה לבין גיסתה מייגן עכורים.

היו גם מי שהרימו גבה נוכח פסטיבל החגיגות, ועלתה השאלה אם מדובר בשבירת הפרוטוקול המלכותי. עוד ביקורת הופנתה כלפי מטוס הסילון הפרטי שהביא את הדוכסית למולדתה, שעלותו עמדה על כמאה אלף דולרים לכל כיוון. מארמון קנסיגנטון נמסר כי כל העלויות מומנו באופן פרטי.

בינתיים הדוכסית חזרה לשגרתה המלכותית, אבל בורסת ההימורים בשיאה: תאריך הלידה המדויק, מין הילוד, השם שייבחר, כל אלה מעסיקים את חובבי הז'אנר, ויספקו עוד תעסוקה רבה בשבועות שנותרו עד הלידה.