ישראלי בן 22 נהרג במהלך טיפוס הרים בספרד

מותו של הצעיר נקבע לאחר שנפל מגובה של כ-30 מטרים כשטיפס על הרי Rodellar de Bierge Huesca שנמצאים בצפון המדינה, בסמוך לגבול עם צרפת; בני משפחתו קיבלו את הבשורה

Rodellar de Bierge Huesca
Rodellar de Bierge Huesca | צילום: המשמר האזרחי הספרדי

אזרח ישראלי בן 22 נהרג אתמול (ראשון) לאחר שנפל מגובה של כ-30 מטרים בזמן שטיפס על הרי Rodellar de Bierge Huesca, שנמצאים בצפון ספרד, בסמוך לגבול עם צרפת. בני משפחתו קיבלו את הבשורה על מותו. קונסול ישראל במדריד והמחלקה לישראלים בחו״ל באגף לעניינים קונסולריים במשרד החוץ מסייעים למשפחה.

מטיילים ששהו באזור הנפילה, שהתרחשה אתמול בשעות הצהריים, הזעיקו את צוותי החילוץ והם הובילו אותו לבית החולים "סאן ג'ורג'" בהואסקה, כשהוא במצב אנוש - שם נאלצו לקבוע את מותו.

לכתבות נוספות בחדשות 13 >> 

נתניהו שוקל לחשוף היום פרטים חדשים על תוכנית הגרעין האיראנית

הקבלן החשוד בגרימת מוות ברשלנות של הפועל בהרצליה: רמי שבירו

צה"ל: כוח קודס ומיליצות שיעיות ביצעו ירי כושל מסוריה לישראל

איה נעאמנה | צילום: חדשות 13

כזכור, בחודש שעבר אותרה גופתה של איה נעאמנה, סטודנטית בת 21 מהיישוב עראבה שבגליל, שנעדרה במהלך טיול במדבר המלח דנקיל שבאתיופיה.

בסוף הסיור הלימודי, שנערך מטעם הטכניון, נשארה נעאמנה עם כמה סטודנטים לטייל במדינה. בזמן הטיול התפצלה נעאמנה מהקבוצה עמה טיילה ולא הגיעה לנקודת הסיום של המסלול. באותו היום, הגיע אביה לנתב"ג במטרה לטוס לאתיופיה, כדי לסייע במאמצי החילוץ - אך הבשורה על מותה של בתו הגיעה לפני שהספיק להמריא.