הנסיך אנדרו מסתבך: לאחר שהכחיש - נחשפו תמונותיו מבלה במסיבות

בן המלוכה הבריטי טען רק לפני יומיים כי לא השתתף במסיבותיו של ג'פרי אפסטין. אולם, תיעוד שפורסם ובו נראה הנסיך רוקד לצד נשים ואף מחבק אותן - סותר את דבריו

זמן צפייה: 03:17

הנסיך אנדרו ממשיך לספק כותרות: לאחר שהעניק ריאיון שבו הכחיש נמרצות שנכח במסיבות של ג'פרי אפסטין ואף הצטלם לצד נשים צעירות - נחשפו היום (שני) תמונות שמוכיחות בדיוק את ההיפך: בצילומים ניתן לראות את בן המלוכה משתתף במסיבות שנערכו בין השנים 2008-2007. במסיבה אחת, שנערכה בריביירה הצרפתית, צולם אנדרו כשהוא מפזז ברחבה ואף מחבק כמה נשים שונות.

"אני לא איש של מסיבות - לא יכול להיות שהייתי במסיבה" אמר בשבת בנה השלישי של מלכת אנגליה אליזבת. הנסיך אנדרו הוא השמיני ברשימת יורשי העצר לכתר הבריטי וכן מחזיק בתואר "דוכס יורק". הוא הביע את תחושת הממלכתיות שמתלווה לתארים אלו: "הצטלמתי פעמים אחדות בלבד - אם במקרה קיימת תמונה שמתעדת אותי, כבן משפחת המלוכה לא יכול להיות שאני מצולם כשאני מחבק", סיפר הדוכס. "הפגנת חיבה בציבור היא לא דבר שאני עושה", אמר הנסיך בריאיון שזכה לכינוי "תאונת דרכים" בתקשורת הבריטית.

כתבות נוספות בנושא >>

הנסיך אנדרו: "לא חשדתי בג'פרי אפסטין – הקשר עמו היה טעות"

דיווח: ג'פרי אפסטין חתם על צוואה – יומיים לפני ששם קץ לחייו

מ"אי הפדופילים" ועד ההתאבדות בתא: כך התגלגלה פרשת אפסטין

הנסיך אנדרו, הדוכס מיורק
הנסיך אנדרו, הדוכס מיורק | צילום: רויטרס (ארכיון)

אחת המצולמות עם הנסיך בתמונה משנת 2001 היא וירג'ינה רוברטס, שבעת הצילום הייתה בת 17 בלבד. לטענת רוברטס, היא קיימה עם הנסיך יחסי מין בשלושה מועדים שונים, על אף שהנסיך מכחיש זאת מכל וכל. כשהציגו לנסיך את תמונתם, אמר: "אני לא זוכר אותה, אני חושב שאני לא מכיר אותה. אני מזהה את עצמי בתמונה אך אני לא בטוח איפה היד שלי בדיוק מונחת".

בתמונות נוספות תועד הנסיך כשהוא רוקד עם הדוגמנית הגרמנייה-אמריקנית, היידי קלום. בבריטניה מייחסים לחשיפה זו כאל פגם באמינותו של הנסיך. להגנתו טען הנסיך כי אחת הבנות אמרה שהוא רקד לצידה והזיע רבות, אך "הדבר לא ייתכן, כיוון שיש לי בעיה רפואית מוזרה: בעקבות ירי שבוצע לעברי במלחמת פוקלנד, היה לי עודף אדרנלין - דבר שגרם לי לאי יכולת להזיע".

מבחינה כרונולוגית, הדבר נשמע תמוה משום שבין מלחמת פוקלנד לתאריכי הצילום עברו למעלה מ-20 שנה. רופאים נוספים בממלכה הבריטית אמרו כי אינם מכירים תופעה רפואית שכזו, עובדה שערערה עוד יותר את אמינותו של הנסיך.