ישראלית נעצרה בקפריסין לאחר שהשיבה רכב עם שפשוף לחברת ההשכרה

בן זוגה של האישה טען כי נעצרה לאחר שהשניים התעמתו עם עובד ממוצא סורי בחברת השכרת הרכב. לטענתו, העובד אמר "אתם ישראלים, אני כבר אתחשבן איתכם". האישה שוחררה כעבור מספר שעות

שוטרים קפריסאים פרצו אמש (שישי) למלון שבו שהה זוג ישראלי, ועצרו את בת הזוג לאחר שככל הנראה החזירה לחברת השכרת רכב את המכונית ששכרה עם שפשוף שלא הבחינה בו. לטענת בן זוגה, המעצר התרחש ברקע העובדה שהעובד שקיבל מהאישה את הרכב בחברת ההשכרה הוא ממוצא סורי. האישה שוחררה כעבור מספר שעות.

לטענת בן הזוג, העובד צעק לעבר השניים כי הם ישראלים וכי הוא כבר יתחשבן איתם. מחלקת ישראלים בחו"ל של משרד החוץ וקונסול ישראל בקפריסין, בשיתוף פעולה עם עורך דינם של הזוג, יגאל בן בנימין, פועלים כדי לשחרר את הישראלית.

עורך הדין יגאל בן בנימין
עורך הדין יגאל בן בנימין | צילום: ארקדי רסקין

עו"ד יגאל בן בינימין אמר לחדשות 13: "אנחנו שמחים כי לאחר מאמצים רבים, בסיוע משרד החוץ וקונסול ישראל בקפריסין. הצלחנו לשחרר את הישראלית אשר היתה עצורה בתחנת המשטרה בפאפוס. צר לנו על התנהלותה של משטרת קפריסין בעניין, שלא השכילה להפעיל הגיון ושיקול דעת לפני שהחליטה לעצור את מרשתי, על מעשה פעוט שבפעוטים, ואילצה אותה לבלות לילה שלם במעצר בתנאים קשים ביותר. כאמור אנחנו מברכים ושמחים על שחרורה".