"היו אנשים נחמדים": התאבדות המנחה הבריטית מזעזעת את הממלכה

מותה של קרוליין פלאק בת ה-40, שהנחתה תוכניות ריאליטי וכיכבה בצהובונים, בין היתר בשל הרומן שניהלה עם הנסיך הארי, מטלטל את המדינה ביממה האחרונה. "אף פעם לא יודעים מה עובר על אנשים"

מנחת הטלוויזיה קרוליין פלאק
מנחת הטלוויזיה קרוליין פלאק | צילום: רויטרס

קרוליין פלאק, שהייתה דמות מוכרת במיוחד על מסך הטלוויזיה בבריטניה, שמה אמש (שבת) קץ לחייה. היא נמצאה בדירה במזרח לונדון - ומאז, מותה מזעזע את המדינה.

פלאק הנחתה את תוכניות הריאלטי "אי אהבה", "אקס פקטור" ואף זכתה בגרסה הבריטית של התוכנית "רוקדים עם כוכבים". היא הופיעה בתדירות גבוהה בצהובונים הבריטיים, ולא רק מפני שהייתה ידוענית מפורסמת. בעברה, ניהלה הכוכבת רומן מתוקשר עם הנסיך הארי. "זה היה כל כך פולשני, וזה לא סתם עיתונאי בידור ששואלים מה קורה, אלא אנשים שעמדו מחוץ לבית של אבי, אמי, אחי, אחותי וסבתי", סיפרה בעבר בריאיון.

לכתבות נוספות בחדשות 13: 

הנשיא וכוכבי ילדים נגד בריונות ברשת: "מגיבים בלי לחשוב"

אתגר הנשואים: הזוגות הוותיקים שמשתפים את תמונות החתונה ברשת

MeToo ועולם העסקים: כוכבת הקולנוע בהשקת מרכז הסייבר במנהטן

מנחת הטלוויזיה קרוליין פלאק
מנחת הטלוויזיה קרוליין פלאק | צילום: רויטרס

לאחרונה היא הואשמה בבית משפט בכך שתקפה את בן זוגה, הטניסאי והדוגמן לואיס ברטון. היא הכחישה את הטענות. האישום בתקיפה גרם לה לעזוב בדצמבר האחרון את התוכנית "אי האהבה", כשבחודש הבא אמור היה להתחיל המשפט נגדה. רק לפני ארבעה חודשים כתבה פלאק בעמוד האינסטגרם: "בזמן האחרון אני נמצאת במקום מוזר בחיי. היו נחמדים לאנשים, אתם אף פעם לא יודעים מה קורה בתוכם."

אתמול, כאמור, היא שמה קץ לחייה בגיל 40 בלבד. פלאק היא השלישית מתוך תוכנית הריאליטי "אי האהבה" שמתה בנסיבות טראגיות.