על אף השערורייה באיה נאפה - הישראלים ממשיכים להגיע לנפוש

ברקע החשד לאונס קבוצתי, עיירת הנופש ממשיכה לקלוט עשרות משפחות ישראליות, שלא מודאגות מהמולת חיי הלילה - אלא מהדימוי של התייר הישראלי: "ישראלים עושים לנו נזק. צריך להשאיר רושם טוב"

זמן צפייה: 02:08

אייה נאפה עלתה השבוע לכותרות בשל החשד לאונס קבוצתי על ידי 12 נערים ישראלים. אבל בחופים הפופולריים, באתרי התיירות, במלונות ובמועדוני הלילה - עשרות משפחות ישראליות ממשיכות בשגרת חופשת הקיץ שלהן באי הקפריסאי. הן לא מודאגות מההמולה, אבל מוטרדות מהמוניטין של התייר הישראלי.

עיירת המסיבות הפרועות ורוויות האלכוהול עברה בשנים האחרונות שינוי, ומציעה כיום גם שלל אטרקציות לשעות היום, בילויים ובתי מלון שמתאימים במיוחד לחופשה משפחתית – עם הילדים והילדות ואפילו עם סבא וסבתא.

לכתבות נוספות בנושא >> 

החשד לאונס בקפריסין: התיירת הבריטית תזומן לעדות נוספת

הסרטונים שצילמו החשודים באונס בקפריסין לפני האירוע • תיעוד

החשד לאונס בקפריסין: עוה"ד מנסים לאסוף מידע מכפיש על הצעירה

איה נאפה - קפריסין
איה נאפה - קפריסין | צילום: getty images

המולת חיי הלילה לא מפריעה למשפחות הישראליות באתר הנופש, אבל הן מוטרדות מהדימוי של התייר "הישראלי המכוער" - שספג עוד מהלומה בשבוע שעבר. "ישראלים לפעמים עושים לנו נזק", טענה יסכה שאולי שנופשת כעת באי, "צריך לדעת להשאיר רושם טוב, חדרים נקיים, לכבד כל אדם, לדעת לדבר".

למרות הפרשה החמורה, סביר להניח שהצעירים והמשפחות מישראל ימשיכו לטוס בהמוניהם לאייה נאפה, בכול קיץ. ובנוגע לחקירה, ביממה הקרובה צפויות להתקבל תוצאות דגימות הדי אן איי שנלקחו בזירה – שלהן השפעה מכרעת על התיק כולו.