"קולה של מיני מאוס נדם": מתה המדבבת שמאחורי הדמות האהובה

ראסי טיילר, שנתנה את קולה לדמות האייקונית במשך 30 שנה, ובעלה היה הקול מאחורי מיקי מאוס, הלכה לעולמה בגיל 75. בעבר, אמרה המדבבת: "מי שיבוא אחרינו צריך להכיר את ההיסטוריה והמורשת"

מיני מאוס במצעד דיסני בארצות הברית
מיני מאוס במצעד דיסני בארצות הברית | צילום: GettyImages

ראסי טיילר, המדבבת של הדמות האייקונית "מיני מאוס" כבר 30 שנים, מתה אמש (שבת) בגיל 75 . חברת דיסני, מסרה בתגובה כי "קולה של מיקי מאוס נדם עם לכתה של ראסי טיילור". מנכ"ל החברה, בוב יגר, אמר: "ראסי תחסר לנו. ליבנו עם משפחתה וחבריה, אנו מוסרים את תנחומינו העמוקים". סיבת מותה של טיילר לא פורסמה.

בעלה המנוח, וויין אלוויין, שימש הקול מאחורי בן זוגה של מיני, מיקי, החל מ-1977 ועד מותו ב-2009. בהודעה של "דיסני" נכתב: "טיילר אמרה בעבר ש'האנשים שימלאו את התפקידים הללו אחרינו צריך להכיר את ההיסטוריה והמורשת שלהן. כן מוכרחים לאהוב את הדמויות, כפי שאנחנו עושים זאת'".

לכתבות נוספות בחדשות 13:

באז, וודי – ודמות חדשה ומפתיעה: "צעצוע של סיפור" חוזר

"מלך האריות" 2019: האם גרסת הסרט החדשה תשחזר את הצלחת העבר?

עקף את אווטאר: הנוקמים החדש הפך לסרט הרווחי ביותר בכל הזמנים

ראסי טיילר, שדיבבה את קולה של מיני מאוס
ראסי טיילר, שדיבבה את קולה של מיני מאוס | צילום: GettyImages

טיילר נולדה ב-1944 בקיימבריג', מסוצ'סטס, שבארצות הברית. לדברי "דיסני", כשהייתה נערה צעירה, ניגשה לוולט דיסני ואמרה לו שתשמח לעבוד בחברה שלו יום אחד. ב-1986, כשהתבגרה מעט, השתתפה באודישנים לקולה של מיני והביסה כ-200 מתחרות.

מלבד קולה של מאוס, היא שימשה גם כמדבבת לדמותה של פבלס פלינסטון בתוכנית "משפחת פלינסטון"', מרטין פרינס והתאומות שרי וטרי בתוכנית ובסרט "משפחת סימפסון". כמו כן, דיבבה דמויות בתוכניות  "מעשיות ברזוויות", "חבובוטף", "הדררסים" ורבים אחרים.

מיני ומיקי מאוס
מיני ומיקי מאוס | צילום: GettyImages