מגל גדות ועד ליידי גאגא: התלבושות שבלטו באירוע האופנה הגדול

ההופעות הססגוניות של מוזמני ה"מט גאלה", שהתקיים בסגנון סרטי "קאמפ" אמריקניים, גררו את תשואות הקהל. על השטיח האדום בלטה במיוחד הזמרת הצבעונית - שהסירה במהלך הערב את שמלתה הארוכה

זמן צפייה: 00:37

אחד האירועים הנחשבים ביותר בעולם האופנה, ערב ה"מט-גאלה" המסורתי, התקיים אמש (שני) במוזיאון המטרופוליטן לאופנה שבניו יורק. השנה נקבע לאירוע נושא ייחודי - תלבושות המוניות בסגנון סרטי "קאמפ" אמריקניים.

בין מיטב מעצבי האופנה, הזמרים והשחקנים שצעדו על השטיח האדום לקול תשואות הקהל בתלבושות מנקרות עיניים, בלטה במיוחד ליידי גאגא – שהצליחה פעם נוספת לזעזע את כל הנוכחים בתלבושת שבחרה.

כתבות נוספות בחדשות 13:

"יהדות התורה פוצצה המ"מ הקואליציוני בשל מחלוקת פנימית"

חמאס לא ינסה לבטל האירוויזיון - מחשש למיטוט שלטונו • פרשנות

מח"ש על השוטר שירה למוות ביהודה ביאדגה: "אין חשד לפלילים"

ליידי גאגא בנשף המט גאלה שבניו ניורק
ליידי גאגא בנשף המט גאלה שבניו ניורק | צילום: רויטרס

הזמרת הגיעה לאירוע כשהיא לבושה שמלה צנועה וארוכה במיוחד, בעלת שובל ורוד שנגרר אחריה במשך כמה מטרים. בהמשך הערב, הגיעו לשטיח האדום מעצב האופנה המוכר ברנדון מקסוול ואנשיו - והחלו להפשיט את הזמרת. לאט לאט הורידה ליידי גאגא את כל בגדיה, שכבה אחר שכבה, עד שנשארה עם בגדים תחתונים בלבד והמשיכה את ההצגה מול הצלמים.

ליידי גאגא בנשף המט גאלה שבניו ניורק
ליידי גאגא בנשף המט גאלה שבניו ניורק | צילום: רויטרס

כמו כן, באירוע השתתפו סלבריטאים נוספים שלא השאירו את חוש האופנה בבית: ביניהם קים קרדישיאן וקניה ווסט, הזמרת ניקי מינאז', הראפרית קארדי בי וגם גל גדות - שבלטה על השטיח האדום בשמלתה הצחורה.

גל גדות בנשף המט גאלה שבניו יורק
גל גדות בנשף המט גאלה שבניו יורק | צילום: רויטרס

הופעתה של גדות באירוע האופנה הענקי אינו מהווה הפתעה. כזכור, גדות רשמה בשבוע שעבר הישג גדול, כשהוכרזה כשחקנית השנייה הכי רווחית בהוליווד לשנת 2019, לאחר שהרוויחה 10 מיליון דולר על תפקידה בסרט "וונדר וומן: 1984". גדות נמצאת בחברה טובה, עם סכום זהה לזה שהרוויחו השנה השחקנים בראד פיט ולאונרדו דיקפריו. לפני גדות, נמצאת במקום הראשון אמילי בלאנט, שהרוויחה בין 13 ל-14 מיליון דולר.

קארדי בי בנשף המט גאלה שבניו יורק
קארדי בי בנשף המט גאלה שבניו יורק | צילום: רויטרס

הפעם האחרונה שהמשכורת של גדות התפרסמה, הייתה בהקשר שלילי, כשהתברר שהיא צפויה לקבל רק 300 אלף דולר, סכום שנחשב נמוך בתעשיית הקולנוע ההוליוודית, עבור כל אחד משלושת הסרטים הראשונים בסדרת "וונדר וומן". הנתון הצית דיון על פערי השכר בין גברים לנשים בהוליווד - שעדיין קיימים. הנחמה היא שגדות הצליחה להדביק את הפערים ברמה האישית.

Metropolitan Museum of Art Costume Institute Gala - Met Gala - Camp: Notes on Fashion- Arrivals - New York City, U.S. – May 6, 2019 - Kim Kardashian and Kanye West. REUTERS/Andrew Kelly TPX IMAGES OF THE DAY - RC14CE7A7320