המיזם החדש בישראל והקשר עם טראמפ: קים קרדשיאן בריאיון מיוחד

הדוגמנית וכוכבת הרשת סיפרה על השגרה העמוסה שבחייה ("אני מתעוררת ב-5:40 בכל בוקר") ועל כוונתה לבקר בקרוב בארץ: "תמיד מספרים לי דברים טובים על ישראל"

זמן צפייה: 13:57

הדוגמנית ואושיית הרשת קים קרדשיאן, היא אחת הנשים המשפיעות ביותר בעולם בעשור האחרון. המיזם האחרון והמפתיע שלה הוא ליין המשקפים של המותג הישראלי "קרולינה למקה", בשותפות עם בר רפאלי. במסגרת יחסי הציבור למיזם, הייתה מתוכננת להגיע לביקור בישראל אך ביטלה אותו ברגע האחרון בעקבות המתיחות בדרום.

בריאיון מיוחד לחדשות 13, סיפרה קים על השגרה היום-יומית העמוסה שלה, שלדבריה מתחילה מוקדם מאוד בבוקר ומסתיימת בשעות הערב המאוחרות. "אני מתעוררת ב-5:40 בכל בוקר ואני הולכת למכון הכושר מ-7:00-6:00. ב-7:05 אני מכינה את הילדים שלי לבית הספר וב-7:30 אני אוכלת ארוחת בוקר. כל היום שלי מנוהל לפרטי פרטים".

בר רפאלי וקים קרדשיאן
בר רפאלי וקים קרדשיאן | צילום: אינסטגרם של בר רפאלי

בנוסף לפעילותה המוכרת ברשתות החברתיות, היא פועלת לקידום נושאים שלא היו זוכים להכרה בינלאומית בלעדיה, כמו השואה הארמנית. אביה המנוח של קים, רוברט קרדשיאן, היה ממוצא ארמני. כמו כן, היא עשתה לאחרונה היסטוריה, כשבניגוד לכל הסיכויים, שכנעה את הנשיא האמריקני דונלד טראמפ לחון סבתא בשם אליס ג'ונסון, שריצתה 21 שנים והייתה אמורה להינמק בכלא עד יומה האחרון, בשל עבירת סמים קלה. "אני שמחה שיכולתי לגלם תפקיד בפתיחת לב הנשיא", אמרה. "כשהוא נכנס לתפקיד ורצה להיות קשוח מאוד בסוגיית הפשע. הידיעה שאנשים יכולים להשתנות נתנה לי תקווה".

לקים ולבעלה, הראפר קניה ווסט, יחסים קרובים עם הנשיא טראמפ ולא פעם הביעו בו תמיכה פומבית. ווסט שואף בעצמו להתמודד לנשיאות והכריז זאת באופן גלוי. אף על פי כן, אמרה כי היא אינה רואה את עצמה מקבלת את תואר הגברת הראשונה: "אני לא יודעת, נכון לעכשיו, בבחירות הבאות ב-2020 אני חושבת שלא".

קים וקניה
קים וקניה | צילום: אינסטגרם

היא סיפרה איך הגיע הרעיון לשתף פעולה בקמפיין למותג משקפי השמש "קרולינה למקה" - בו היא מככבת לצד בר רפאלי. "אני פוגשת אותה בלוס אנג'לס ובניו יורק ואנחנו תמיד מבלות, כך שתמיד הדבקנו פערים ושוחחנו על הפרויקטים שעליהם אנחנו עובדות, על התינוקות שלנו, על המשפחות שלנו והיא סיפרה לי על הפרסומת לליין שלה ב-'קרולינה למקה' ואהבתי אותה", סיפרה. "חשבתי שהיא בוצעה היטב. אוטומטית חשבנו שאנחנו צריכות לעשות משהו יחד".

לפני כמה שנים ביקרו קים ובעלה בישראל וכעת יש להם עסקים בישראל. לדברי קים הם מתכננים נסיעה נוספת בקרוב לארץ: "תכננו נסיעה בעבר וכל הלוגיסטיקה הסתבכה. אנחנו מארגנים מחדש את הנסיעה. אשמח להגיע לישראל". בריאיון חשפה את אהבתה למיזמי הייטק ישראליים ולאוכל ישראלי: "האוכל הטוב ביותר. בנסיעה הזאת, כשאני מתכננת להגיע, בחרנו כבר את כל המסעדות והכול כבר מוכן. יש לי חברים שגרים בישראל, בר ואחרים, הם תמיד אומרים לי דברים טובים ביותר על כולם בישראל".