ערבי צפייה וטריוויה: דור חדש של מעריצים חוגג 25 שנה ל"חברים"

הסדרה הפופולארית אומנם ירדה מהאוויר לפני 15 שנים, אבל ממש לא איבדה רלוונטיות. הצופים המסורים ממשיכים לדקלם את הפרקים, ודואגים להשאיר את הוויכוח הנצחי בין רוס לרייצ'ל - חי ובועט

זמן צפייה: 13:38

בספטמבר 1994 שודר הפרק הראשון של הסדרה המיתולוגית "חברים". רוס, רייצ'ל, מוניקה, צ'נדלר, פיבי וג'ואי, יצאו לקפה ראשון ב"סנטרל פארק" והשאר זה היסטוריה - והיסטריה. 25 שנים אחרי שידור הפרק הראשון, ו-15 שנים אחרי שירדה מהאוויר, אם לוחצים על השלט ביותר מ-100 מדינות עדיין מוצאים את ג'ואי ופיבי בשידורים חוזרים סביב השעון. בשנות ה- 90 בקרב בין סיינפלד לחברים, סיינפלד הייתה המוערכת יותר, האיכותית לכאורה. במבחן הזמן – זהו נוק אאוט של חברים. "זה חלק מהחיים, כולנו חווים בדרך כזו או אחרת את מה שהם חוו", ציינה לי גרנות רומי, מעריצה שרופה.

גם כאן בישראל אפשר למצוא מעריצים של הסדרה שמדקלמים את הפרקים, מכירים את כל הסיפורים, ומשאירים בחיים את הוויכוח הנצחי - מי צדק, רוס או רייצ'ל? מערבי צפייה משותפים עד טורנירים של חידוני טריוויה בנושא - מי שחשב שהסדרה הזו מקומה בעבר, צריך לפגוש את תלמידות התיכון שצופות בלופים בשידורים החוזרים בנטפליקס ומצטטות כל פרק - כדי להבין שטעה.

לכתבות נוספות בחדשות 13 >>

נתניהו שוחח עם פוטין: "דנו בהתפתחויות האזוריות ובמצב בסוריה"

ברקע הפיגוע בדולב: אלפי פלסטינים הפגינו בגבול רצועת עזה

היכנסו וגלו: כמה אתם שולטים באירועים הפוליטיים שהיו השבוע?

חברים
חברים

כאמור, היום, הערצת הסדרה לא שמורה רק לילדי שנות ה-90. בדרך כלל ילדים צוחקים על מה שאמא ואבא אהבו – אבל במקרה של חברים, קורה ההפך. נטפליקס רכשה ב-2015 את זכויות השידור של חברים לשלוש שנים. הסדרה הקשישה הפכה לשנייה הכי נצפית, ולקראת סיום התקופה התעוררה מחאת גולשים חסרת תקדים. בנטפליקס נבהלו, והשקיעו סכום עצום - 80 מיליון דולר לעונה אחת נוספת, שתסתיים בדצמבר.

ואם כל זה לא מספיק כדי להוכיח שזמנה של הסדרה ממש לא עבר, לפני שנתיים הזמינה טיילור סוויפט, כוכבת הנעורים הגדולה ביותר בארצות הברית, את ליסה קודרו, הלא היא פיבי, לשיר איתה את "סמלי קאט". המעריצים השתגעו – ולא בגלל סוויפט.