לבד בפסגה: ערן זהבי שבר את שיא השערים לעונה בסין

החלוץ הישראלי המשיך בכושרו המצוין, כבש נגד בייג'ינג רנהה את שערו ה-29 העונה, עשה היסטוריה מקומית והשאיר מאחור את אלקסון. לזהבי יש עוד שלושה משחקים כדי לשפר את השיא

החלוץ הישראלי ערן זהבי, המשחק במדי גוואנגז'ו R&F, שבר הבוקר (שישי) את שיא השערים לעונה בליגה הסינית. זהבי כבש נגד בייג'ינג רנהה בדקה ה-51 ועשה היסטוריה עם שערו ה-29 העונה, אחד יותר משיאו של אלקסון הברזיאלי, שאותו השווה בשבוע שעבר. במשחק עצמו ניצחה קבוצתו 1:4. יש לציין כי לחלוץ נותרו עוד שלושה משחקים בעונה, שבהם יוכל לשפר את השיא.

זהבי ממשיך את כושרו המצוין, כאשר כזכור הוא גם עומד נכון לעכשיו בראש טבלת המבקיעים במוקדמות יורו 2020. מדובר בשער ה-301 בקריירה של זהבי, שאותו אגב בישל חברו הישראלי דיא סבא, והוא רחוק כעת 15 גולים משיא השערים הכללי בסין, ששייך עדיין לאלקסון.

לכתבות נוספות בחדשות 13:

דיווח: עבריין ישראלי המקורב למיכאל מור חוסל בפנמה

אחרי לחץ ישראלי: "טראמפ עצר סיוע צבאי ללבנון"

פסיכולוג ילדים מוכר מהצפון נעצר בחשד לעבירות מין בקטינים

ערן זהבי חוגג במדי גוואנגז'ו
ערן זהבי חוגג במדי גוואנגז'ו | צילום: ספורט 5

2019 היא אחת השנים הטובות הקריירה של "האקדוחן", והוא כבש בה 40 שערים עד כה, יותר מכל שחקן אחר בכדורגל העולמי, מלבד רוברט לבנדובסקי ואל-נאסר עבדל ראזק חמדאללה, שנמצאים בראש הטבלה עם 42 שערים.

בעונת 2015/16, כידוע, שבר זהבי במדי מכבי תל אביב גם את שיאו המיתולוגי של ניסים אלמליח מ-1955, והוא מחזיק בשיא השערים לעונה בישראל -35. זהו השער ה-301 בקריירה של החלוץ הישראלי, שרחוק 38 שערים מאלון מזרחי, הכובש הישראלי המצטיין בהיסטוריה.

גוואנגז'ו R&F פתחה את המשחק באופן גרוע, ולאחר כמה החמצות של זהבי, ספגה שער בדקה ה-14. אולם, למחצית השנייה היא עלתה אחרת לגמרי, ובבליץ אדיר כבשה רביעייה תוך 13 דקות, כאשר זהבי כובש את השער שקבע מהפך, ומבשל לסבע את השלישי בדקה ה-57. סבע השלים צמד לאחר ארבע דקות, לאחר פספוס של זהבי.