הישג ישראלי: "טהרן" זכתה בפרס האמי לסדרת הדרמה הבינלאומית הטובה ביותר

לאחר שנמכרה ל"אפל TV" בכמיליון דולרים וחצי לפרק, הסדרה הישראלית זכתה בפרס היוקרתי. בימים אלו מצלמים את את העונה השנייה של הסדרה המצליחה. "כבוד גדול להיות חלק מזכייה כל כך מרגשת"

זמן צפייה: 00:34

גאווה ישראלית בפרסי האמי: הסדרה הישראלית "טהרן" זכתה הלילה בפרס היוקרתי של סדרת הדרמה הטובה ביותר בטקס האמי הבינלאומי. טהרן, שכזכור נמכרה לאפל בסכום שמוערך בכמיליון דולרים וחצי לפרק - מצלמת בימים אלו את העונה השנייה שלה. אל שורותיה צפויה להצטרף בקרוב גם השחקנית ההוליוודית גלן קלוז.

[brightcove_iframe video_id='news-news-flash-part-2111230818' autoplay='0' credit='באדיבות כאן 11' desc='ניב סולטן מברכת על הזכייה' poster='' kid='1_bwa7oy7o' duration='34']

בין השחקנים שמשתתפים בסדרת דרמת המתח "טהרן", נמצאים ניב סולטן, שון טאוב ונאביד נגהאבן. השחקנית ניב סולטן סיפרה על תחושותיה בעקבות הזכייה: "זהו כבוד גדול להיות חלק מזכייה כל-כך מרגשת, זה בעיקר מרגש לראות איזה חיבוק גדול מקבלת יצירה ישראלית בכל העולם. תודה ענקית ליוצרים, למפיקים, לשחקנים, לאנשי הצוות הרבים והמוכשרים מאחורי המצלמה, לתאגיד השידור, לאפל - ובעיקר לכם, הצופים. החיבוק והאהבה שלכם לסדרה זה הפרס האמיתי. נתראה בקרוב בעונה השנייה".

מנכ"ל כאן, אלדד קובלנץ, התייחס למאורע: הזכייה היא עוד צעד בכיבוש היעד המרכזי שלנו - לייצר תוכן מעולה. נמשיך להשקיע ביצירה ישראלית מגוונת ואיכותית ולהפיץ אותה לצרכן הישראלי בכל פלטפורמה ובכל זמן שיבחר. רק התחלנו". דנה עדן, מפיקת הסדרה ויוצרת שותפה ושולה שפיגל מפיקת הסדרה: "הסדרה טהרן התחילה בכאן 11 וכבשה את כל העולם! זו הרפתקה מטורפת, ואנחנו שמחות וגאות שזכינו להכרה ולכבוד הזה".