לאחר שנים של מאבק: אביה של בריטני ספירס יפרוש מהאפוטרופוסות

אחרי שהזמרת טענה שלאביה יש שליטה מלאה על רכושה וחייה הפרטיים, עורכי דינו של ג'יימי ספירס מסרו לבית המשפט כי הוא מבקש לוותר על הסמכות. ספירס כתבה לאחר הודעתו: "חופש"

זמן צפייה: 00:42

לשחרר את בריטני - הסוף? אחרי שנים של מאבק משפטי, אביה של בריטני ספירס, ג'יימי, הודיע הלילה (שישי) כי יפרוש מהאפוטרופוסות על בתו. במסמך שהגישו עורכי דינו לבית המשפט נכתב: "מכיוון שמר ספירס משמש מטרה למתקפות בלתי מוצדקות, הוא אינו מאמין שמאבק פומבי עם בתו, על המשך התפקיד, יהיה לטובתה". ספריס כתבה לאחר הודעת אביה: "חופש".

יש לציין כי עזיבתו של האב את ספירס לא יהיה מיידי, אך עורכי דינה כבר הגיבו ואמרו כי מבחינתם מדובר "בניצחון". כאמור, הזמרת מנהלת קרב משפטי נגד אביה כבר זמן רב, במסגרתו טענה כי הוקנתה לו שליטה מלאה על רכושה ואף על חייה הפרטיים.

בריטני ספירס
בריטני ספירס | צילום: רויטרס

בחודש שעבר ביקשה ספירס מבית המשפט בקליפורניה להאשים את אביה בניצול לרעה שלה בתור האפוטרופוס ובהתעללות בה. במהלך המשפט, פירטה ספירס מספר עוולות שנעשו לה, ביניהן שנקלחו ממנה הקפה והוויטמינים לשיער. "גברתי, זה לא ניצול, זו אכזריות", אמרה לשופטת בדמעות. הזמרת ביקשה לבטל את האפוטרופסות ללא צורך באבחנה רפואית, ואמרה שהיא מוכנה שהאפוטרופסית הנוספת, ג'ודי מונטגומרי, תישאר אחראית עליה - אך לא אביה.

לפני כחודשיים הזמרת העידה פעם ראשונה בנושא, ואמרה על אביה כי שלט בה "100,000%" והיא רוצה שההסדר אותו כינתה "פוגעני", ייגמר. "אני בטראומה, בדיכאון, לא יכולה לישון ובוכה כל היום. אני רוצה את חיי בחזרה", אמרה הזמרת. "המשמורת היא התעללות, מגיע לי שיהיו לי חיים, עבדתי כל חיי".