חוסל החייל שביצע את הטבח בתאילנד – מספר הנרצחים עלה ל-26

לאחר שהתבצר במשך שעות בקניון, ואחרי שאימו הובאה למקום על מנת לשכנעו להיכנע - החייל שפתח במסע ירי בעיר נאקון ראטצ'אסימה והרג, בין היתר, את המפקד שלו ושני חיילים נוספים - נתפס ונהרג

זמן צפייה: 01:43

בתום מצוד של שעות, כוחות הביטחון בתאילנד חיסלו הלילה (ראשון) את החייל שירה למוות ב-26 בני אדם ופצע 57 נוספים במספר מוקדים בעיר נאקון ראטצ'אסימה שבצפון המדינה.

כזכור, כשהחל את מסע הירי שלו, הוא תיעד את הנעשה דרך הטלפון האישי שלו ואף שידר את הכול בשידור חי בפייסבוק. תחילה הוא רצח את המפקד שלו ושני חיילים בבסיס שבו הוא משרת, גנב נשקים ורכב והחל לירות לעבר מקדש בודהיסטי ובית מגורים. בסרטון הוא נשמע אומר כי הוא אינו "יכול להוריד את האצבע מההדק".

לכתבות נוספות בחדשות 13 >>

תביעות בהאג ותוכנית חלופית: ה"אינתיפאדה מדינית" של אבו מאזן

מזג האוויר: גל קור קיצוני מגיע לישראל; ייתכן שלג קל בירושלים

נתניהו: "נזכה לגיבוי אמריקני לסיפוח; הליך המיפוי בעיצומו"

Fgfgrj
החייל התיאלנדי שפתח בירי לעבר עוברים ושבים | צילום: טוויטר

בהמשך, כאמור, הוא הגיע לקניון - שם התבצר במשך שעות עם בני ערובה. המשטרה הקיפה את המבנה וסייעה למאות השוהים בו להימלט. בשלב מסוים, כוחות הביטחון הביאו את אמא שלו על מנת שתנסה לשכנע אותו להיכנע.

המניע לירי עדיין לא ידוע, אך לפני שפתח במסע ההרג, החייל - המזוהה כסמל בכיר אקרפאנט טהומה, פרסם תמונות של אקדחים בליווי הכיתוב "הגיע הזמן להתרגש", ו-"אף אחד לא יכול לחמוק מהמוות". זמן קצר לאחר תחילת האירוע, נחסם חשבון הפייסבוק שלו והורד מהרשת.