יפן: גבר דקר 18 אנשים בתחנת אוטובוס - שלושה נהרגו

על פי דיווחים בתקשורת המקומית, התוקף הסתער לעבר עוברי אורח וצעק "אני אהרוג אתכם". עד ראייה סיפר: "קשה לתאר את המחזות והקולות". נשיא ארה"ב טראמפ המבקר במדינה: "עומדים לצדכם"

זמן צפייה: 00:25

גבר יצא הלילה (שלישי) במסע הרג בעיר קווסאקי שבסמוך לטוקיו בירת יפן. על פי דיווחים בתקשורת המקומית, התוקף הסתער לעבר תחנת אוטובוס ודקר 18 בני אדם, בעודו צועק "אני אהרוג אתכם". שלושה בני אדם נהרגו בתקרית, בהם תלמידת בית ספר, והתוקף – שדקר את עצמו ומת בזירה. נשיא ארצות הברית, דונלד טראמפ, שמסיים היום את ביקורו במדינה, התייחס לאירוע ואמר כי מדינתו "עומדת לצד יפן", בשעתה הקשה.

עד ראייה לאירוע המתגורר בקרבת מקום סיפר כי התעורר לקול הצרחות ויצא מייד לרחוב. "קשה לתאר את המחזות האלו, את הקולות. זה לא היה נשמע כמו תלמידות בית ספר שנהנות מהבוקר שלהן. זה היה לא נורמלי", סיפר. "ראיתי ילדה שפופה על הקרקע, חמש או שש ילדות שעמדו בקרבתה היו אלו ששמעתי צורחות. היה דם בכל מקום".

אירועי דקירה המוניים הם אירוע נדיר בנוף היפני. ב-2016 נרצחו 19 בני אדם במסע הרג שהתרחש במעון לבעלי מוגבלויות. הייתה זאת תקרית ההרג ההמונית החמורה ביותר במדינה מאז תום מלחמת העולם השנייה. אירועי ירי המוניים הם נדירים אף יותר – שכן ביפן קיימים חוקי אחזקת הנשק מהנוקשים בעולם.