מלזיה: המשטרה איתרה גופה בג'ונגל שבו נעדרה הנערה הבריטית

עשרה ימים מאז החלו החיפושים אחרי בת ה-15 בעלת הצרכים המיוחדים, שטיילה עם משפחתה במלזיה, אותרה גופה עירומה במפל סמוך לאתר הנופש. ברשויות סבורים כי מדובר בנערה הנעדרת

זמן צפייה: 01:42

עשרה ימים אחרי שהחל מבצע החיפושים אחר נורה קווארין בג'ונגל שבמלזיה, נמצאה גופה עירומה, שבמשטרה המקומית סבורים כי היא של הנערה. הגופה נמצאה היום (שלישי) על ידי קבוצת מתנדבים מקומיים באזור אתר הנופש שבו שהתה משפחתה של בת ה-15.

הגופה אותרה סמוך למפל שבו ביקרה נורה עם הוריה במהלך הטיול במקום. לדברי אחד המקומיים שהצטרף לצוות החיפוש, נודע להם שלאחר שהגיעו נורה והוריה לאתר הנופש, אמרה להם הנערה כי היא מתרגשת מאוד לקראת הביקור במפל. מידע זה הוביל את צוותי החיפוש להתמקד בסביבת המפל שבה נמצאה לבסוף גופה.

חיפושים אחר הנעדרת הבריטית במזליה
חיפושים אחר הנעדרת הבריטית במלזיה | צילום: רויטרס

נורה, שמשפחתה הגיעה מבריטניה לחופשה במקום, הוכרזה נעדרת ביום ראשון שעבר. הם הגיעו לאתר הנופש ביום שבת וביום שלמחרת הגעתם, התעורר האב וגילה כי בתו, שבעלת צרכים מיוחדים, אינה בחדרה וחלון החדר פתוח.

המשטרה המקומית, שבמהלך החיפושים לא שללה כל כיוון למקרה, סיפרה שהגופה נמצאה ללא פגע והועברה במסוק לבית חולים מקומי לאחר שנבחנה בידי חוקרי זיהוי פלילי ופתולוגים.

תמונת הנעדרת הבריטית במלזיה
תמונת הנעדרת הבריטית במלזיה | צילום: רויטרס

במהלך ימי החיפושים, סיפרו הוריה של נורה כי היא בתם הראשונה. "היא הייתה פגיעה מהיום שבו נולדה", אמרו. "היא כל כך יקרה לנו והלב שלנו נשבר. אנו מבקשים מכל מי שיש לו מידע לגביה שיסייע לנו למצוא אותה".