המשטרה בדרום אפריקה: "אונס הישראלית אירע באתר הנופש"

דובר המשטרה המקומית במפמלנגה אמר לחדשות 13 כי החיפושים אחר החשודים באונס הקבוצתי בתיירת נמשכים, וציין כי הם ככל הנראה מקומיים. "נתנו לתיק הזה חשיבות מיוחדת"

זמן צפייה: 02:03

לאונרד להאטי, דובר המשטרה המקומית במפומלנגה שבדרום אפריקה אמר היום (שלישי) לחדשות 13 כי טרם נעצרו חשודים באונס הקבוצתי של התיירת הישראלית ביום שישי האחרון, אך הבהיר כי האירוע התרחש בתוך אתר הנופש שבו שהו הישראלים.

"אנחנו מעורים ברוב הפרטים ואנחנו בעיצומו של המצוד, נתנו לתיק הזה חשיבות מיוחדת", אמר דובר המשטרה. "קיבלנו את המידע על החשודים לאחר תשאול שביצענו עם הקרבנות. הם היו ארבעה שחורים על פי התיאור שניתן לנו. ביצענו עוד הליכי חקירה טכניים שאני לא יכול לפרט אותם כרגע. להבנתנו האירוע היה באתר הנופש. יכול להיות שהחשודים עקבו אחריהם". עוד ציין כי השלושה כבר עזבו את דרום אפריקה ושבו לישראל.

ניידת משטרה בדרום אפריקה
ניידת משטרה בדרום אפריקה | צילום: רויטרס

כאמור, כלי תקשורת בדרום אפריקה דיווחו אתמול כי תיירת ישראלית נאנסה במפומלנגה. משרד החוץ הודיע שהאירוע מוכר ונמצא בקשר עם המעורבים. לפי הדיווחים, שני אנשים שהיו עמה נשדדו במהלך המקרה הקשה, שהתרחש בחדר שבו שהו.

דובר המשטרה המקומית אמר לתקשורת המקומית כי מתנהל מצוד אחר ארבעה חשודים במעשה. לדבריו, קבוצת התוקפים ביצעו את המעשה ודרשו מהשלושה להסיר את בגדיהם. "התוקפים אנסו את האישה ושדדו מהשלוש את חפציהם לפני שהספיקו לברוח מהמקום", אמר דובר המשטרה.

"האירוע מוכר וטופל על ידי משרד החוץ. הקונסולית בפרטוריה היתה בקשר עם הזוג והמחלקה לישראלים בחו"ל עם המשפחה", נמסר ממשרד החוץ. "מפאת צנעת הפרט לא נוכל להתייחס מעבר לכך".