שני גולדשטיין חושפת: ההתעללות, האנורקסיה - והיציאה מהארון

הדוגמנית ויוצאת "האח הגדול" סומנה כילדה מפונקת מצפון ת"א. כעת היא מספרת על השנים הקשות שעברה בילדותה, ההרעבה העצמית - ועל אמה שלא הייתה שם בשבילה. "הפכתי לפרסונה שאף אחד לא ישתיק"

זמן צפייה: 10:46

הדוגמנית שני גולדשטיין, רגילה להכות גלים בביצת הבידור המקומית. מי שסומנה כילדה מפונקת מצפון תל אביב בתוכנית "האח הגדול", יצאה מהארון החודש לאור המצלמות, ומיד אחר כך הודיעה על פרידתה מבת זוגתה. אבל החיים, מסתבר, הם הרבה מעבר לעוד אפיזודה בתוכנית ריאליטי. כעת, היא מספרת על שנות ההתעללות הקשות שעברה בתיכון, על השקיעה באנורקסיה - ועל אמה שלא תמיד הייתה שם בשבילה.

"זה מתחיל בזה שהבנות מחליטות 'אנחנו לא רוצות להות חברות שלך' ועושות עליי חרם. הן צחקו עליי, השפילו אותי, פעם אחת הדביקו לי מסטיק בשיער והייתי צריכה לגזור אותו. אם בא לך להוציא עצבים יש לך שק חבטות בחינם, לבריונים הייתי מתנה", סיפרה גולדשטיין. "אני זוכרת שהמורה אספה את הבנות ואמרה: 'עכשיו אתן הופכות מילדות לנערות'. סיפרתי מה שעשו לי ורציתי לשאול אם זה לגיטימי, היא עישנה סיגרה, הרימה את הראש אליי ואמרה לי 'אני מבינה למה הבנות עשו עלייך חרם, את ילדה שקרנית ומעצבנת'".

"בתקופת בית הספר עברתי התעללות מאוד קשה, יומיומית, שהגיעה לקצה בטיול אחרי בית הספר לאילת. הייתה התארגנות לאונס קבוצתי עליי - שלא התקיים. אחד הבנים שהיו שותפים לזה היה היחיד שהבין שזה לא בסדר - והוא החביא אותי בשירותים בחדר שלו", תיארה. "לא סיפרתי לאף אחד אחר כך, מה זה היה עוזר? גרמו לי להרגיש שאף אחד לא מאמין לי, גרמו לי להבין שאין לי במה להילחם. אמרתי לעצמי בתור ילדה שאם רק לי זה קרה, כנראה שיש סיבה, זה איזשהו עונש שמגיע לי לקבל".

לכתבות נוספות בחדשות 13: 

ישראל בוחרת – ירוק: מהי עמדת המפלגות ללגליזציה של קנביס?

3 תאומים זהים הורשעו בעבירות נשק: "ניסו לנצל הזהות הגנטית"

דיווח: פוטין הזהיר את בוש מפיגוע – יומיים לפני אסון התאומים

שני גולדשטיין
שני גולדשטיין | צילום: חדשות 13

הדינמיקה החברתית העכורה הזאת, נתנה את אותותיה בגולדשטיין הצעירה, שהלכה אל הקצה כדי לזכות במעט תשומת לב. "בתיכון החלטתי שאהיה ווינרית בכל מחיר - והתחלתי להרעיב את עצמי. נכשלתי בהרבה דברים ורציתי להיות מספר 1 במשהו, ופשוט הפסקתי לאכול. הייתי עושה ספירה לאחור לכמה זמן אני מחזיקה בלי אוכל, וכל פעם הייתי מנסה לשבור את השיא. אני חושבת שהגעתי פעם אחת לחמישה ימים בשבוע".

על האירועים הקשים, לא סיפרה גולדשטיין לאיש במשך זמן רב. "אמא שלי הייתה מגיעה מאוחר בלילה הביתה, לא ראיתי אותה לדעתי עד שהייתי בת 17. אלה וולף, אמה של שני, אמרה: "אני לא חושבת שצריך לתרץ את הדבר הזה, זאת הייתה הסיטואציה. יש נשים עסוקות שכן רואות את הדברים האלה - ואני לא ראיתי את הדברים האלה".

הילדה הרדופה שהייתה, הניחה מאחור את חייה הקודמים והשלימה פערים מהר כחביבת מדורי הרכילות. לאחר פרידה מתוקשרת מעומר גורדון, גם הוא מפליטי "האח הגדול", הצליחה גולדשטיין להפתיע שוב - ויצאה מהארון עם עדי כרמלי, יוצאת "המירוץ למיליון". הזוגיות הקצרה הזו, שתועדה רגע לפני פרידתן של השתיים השבוע, נוספה לאגדה אורבנית של גולדשטיין שלא תמיד ברור מה קדם בה למה - הכנות הכובשת או האייטמים במדורי הרכילות.

"מהילדה הזאת לא נשאר בתוכי כלום, היא מתה. היא מתה כי הרגו אותה כבר אז, ואז היא מתה פעם שנייה כי קברתי אותה עם הדבר הזה. הפכתי להיות הפרסונה הזאת שאף אחד לא ישתיק יותר, אני מבינה שקשה סביביתית וחברתית לקבל את זה, מה שאנשים לא מבינים זה שאני חייה ככה כל חיי".