"מקסימה ומלאה בהומור": השחקנית חנה רוט הלכה לעולמה בגיל 80

רוט הייתה מוכרת בעיקר מתפקידיה בהצגות "אורזי המזוודות" ו"הקמצן", ומתפקידה כאמו של אלכס בסרט "אלכס חולה אהבה". מירי רגב ספדה: "זכרה ופועלה בשדות התרבות ימשיכו ללוותנו"

זמן צפייה: 00:47

השחקנית חנה רוט הלכה היום (חמישי) לעולמה בגיל 80. רוט, שנולדה בשנת 1939, הייתה שחקנית תיאטרון, קולנוע וטלוויזיה, ומוכרת בעיקר מתפקידיה בהצגות "אורזי המזווגות" ו"הקמצן", כמו כן שיחקה ב"רחוב סומסום" וגילמה את אמו של אלכס בסרט "אלכס חולה אהבה".

שרת התרבות והספורט, מירי רגב, שלחה מכתב ניחומים למשפחתה של רוט: "אברהם, גיורא, דינה, בנות ובני משפחתה של חנה רוט ז"ל, אני שולחת אליכם את תנחומיי הכנים עם פטירתה של אם המשפחה, חנה רוט עליה השלום, השחקנית, הזמרת והיוצרת המוכשרת, זוכת פרס רוזנבלום לאמנויות הבמה. מי שהנעימה את זמירות המורשת והפליאה בכשרונותיה המגוונים הלכה מעמנו, אך זכרה ופועלה בשדות התרבות ימשיכו ללוותנו. יהי זכרה ברוך".

לכתבות נוספות בחדשות 13 >> 

כאחד האדם: מנהיגי העולם תועדו צוחקים על טראמפ בוועידת נאט"ו

בגיל 82: ג'יין פונדה בחזית המאבק בהתחממות הגלובלית

הצד האפל של התעשייה: רצף ההתאבדויות בקרב זמרים דרום קוריאנים

השחקנית חנה רוט
השחקנית חנה רוט | צילום: חדשות 13

השחקנית והזמרת שרי צוריאל ספדה לחברתה הקרובה: "חנה רוט ואני היינו מאוד קרובות כשעבדנו ביחד ברחוב סומסום וגם אחרי זה. היא הייתה אחד האנשים הכי מקסימים שהכרתי. החן בהתגלמותו, חכמה, מלאה בהומור ורצון אינסופי לצחוק ולהשתעשע. וכמובן שחקנית מופלאה".