מהחלומות בפריפריה למעצמת יופי: סיפור ההצלחה של גילי אלגבי

מי שהתחיל את הקריירה שלו בתור מאפר זוטר, נחשב כיום לאייקון אופנתי שמעסיק עשרות עובדים - והפך לאחד המתמודדים האהובים ביותר של "המרוץ למיליון". "יודע לאן הוא רוצה להגיע"

זמן צפייה: 07:18

בסטודיו של גילי אלגבי שבדרום תל אביב לא מרגישים את הסגר החלקי שבעקבות הקורונה. למרות שהוא נמצא כבר תשעה חודשים בחל"ת, זה לא הפריע לו להעניק טיפול וי-איי-פי לשחקנית ולחברתו הטובה לירז צ'רכי. "גילי הוא מסוג האנשים המיוחדים שהרגליים שלהם על הקרקע - הוא יודע מאיפה הוא הגיע והוא יודע לאן הוא רוצה להגיע", אמרה עליו צ'רכי, שהיא רק אחת מתוך רשימה ארוכה של כוכבים שעוברים טיפול אצל אלגבי.

אלגבי, שהתחיל את הקריירה שלו בתור מאפר זוטר של פליטות ריאליטי,כיום הוא מעצב שיער וסטייליסט שנחשב למעצמת אופנה המעסיקה יותר מ-20 עובדים. בין לקוחותיו נמנים עדן בן-זקן, נטלי דדון, נטע ברזילי, מריה קארי ואופירה אסייג אותה ליווה במשך חמש שנים, ולפי דבריו הוא היה הראשון שסיפרה לו על כך שהיא לקחה פסק זמן מבעלה.

כתבות נוספות בחדשות 13 >>

אלפים מפגינים נגד נתניהו ליד בלפור; שני מוחים עוכבו בכביש 1

רה"מ טוען שהוצאות ביתו נועדו למילוי תפקידו – ואין לחייבו במס

אירופה נסגרת: ביוון יוטל עוצר חלקי, בבריטניה – הגבלות חדשות

גילי אלגבי
גילי אלגבי | צילום: חדשות 13

כשכתבינו חזר עם אלגבי לבית הוריו שבפרדס כץ, הוא התקשה לחמוק מהקלישאה על הנער מהפריפריה עם החלומות הגדולים. "הוא לא התחיל עם כל הדוגמניות והשחקניות. הוא התחיל עם נערות קשות חינוך", סיפרה אמו רינה, והוסיפה: "הוא היה יוצא עם מזוודות ומאפר ומטפח אותן. עד היום הן שואלות על גילי". בביקור ציין גילי כי משפתחו "פרימיטיבית" בקטע ציני, והתייחס להיותו ילד הומוסקסואל שגדל בעיר: "ההחלטות המיניות שלי לא צריכות לעניין אף אחד", ואמר כי לא קיים שיחה על כך עם הוריו מכיוון שהוא לא מסתיר את נטיותיו: "בני הזוג פשוט הגיעו אלינו הביתה".

כשנשאל כיצד הגיע להשתתף בתוכנית "המירוץ למיליון" יחד עם אחותו טלי, הוא ענה כי "הייתי פשוט מצלם ומתעד אותה בשיחות הליליות שלנו וזה התחיל לצבור תאוצה ואיכשהו הגענו לאודישן.  עכשיו, כשאין כמעט כוכבת בישראל שלא עברה תחת ידיו, הוא נחוש לפרוץ את גבולות הביצה המקומית ועל הדרך רוצה שכל בית בישראל יכיר ויתאהב בו.