המפכ"ל לנתניהו: "בן גביר מצית אינתיפאדה יהודית"

במהלך ישיבה שערך רה"מ במפקדת מג"ב העבירו לו שבתאי אזהרה, שמבוססת על מידע מודיעיני, מפני פועלו של יו"ר עוצמה יהודית. בן גביר: תוקפים אותי כי קראתי למפכ"ל להתפטר • פרסום ראשון

זמן צפייה: 01:50

המפכ"ל קובי שבתאי הזהיר היום (חמישי) את ראש הממשלה בנימין נתניהו מפני פעילותו של חבר הכנסת איתמר בן גביר וטען כי הוא "מביא לאינתיפאדה יהודית". הדברים, שמבוססים על ידי מודיעין שהגיע למשטרה, נאמרו במהלך ישיבה שערך ראש הממשלה במפקדת מג"ב.

בתגובה לפרסום אמר בן גביר כי "עצם העובדה שקראתי הבוקר לפטר את המפכל הובילה אותו וגורמים במשטרה לתדרך נגדי ולהדליף נגדי כאילו אני מוביל לאיניתפאדה. מי שמוביל לאיניתיפאדה זה מי שמתקפל בפני הטרור, מי שיורה בקפצונים נגד נשק חם ומתקפל נגד בקבוקי תבערה".

ממשטרת ישראל נמסר: "דברי המפכ"ל שפורסמו אמש המייחסות למפכ״ל אמירות שקושרות בין ח״כ בן גביר לאינתיפאדה, הוצאו מהקשרם. המפכ"ל ציין שעל נבחרי הציבור לנהוג באחריות ולקרוא להרגעת הרוחות. כל ניסיון להפוך את המפכ"ל לצד במגרש הפוליטי משולל כל יסוד, ובכלל זה נסיון ליחס אשמה לנבחרי ציבור בפתיחת המהומות. המפכ״ל קורא לכולם לפעול להשבת הסדר והרגעת הרוחות".