לוחמת ואמא: הקצינה שמפקדת על מאות שוטרים - ומגדלת עשרה ילדים

שפרה בוכריס, מפקדת חבל רמת נגב במשמר הגבול, מתחילה את יום העבודה כשהילדים עוד ישנים. אחרי שהיא חוזרת הביתה להכין את ילדיה לקראת יום הלימודים, היא שבה להילחם בפשיעה ובעבריינים

זמן צפייה: 03:11

מעבר לכך ששפרה בוכריס מפקדת חבל רמת נגב במשמר הגבול, יש לה גם עשרה ילדים. בעבודתה, פקד בוכריס מפקדת על מאות שוטרים ומתנדבים, ונלחמת ביחד איתם בפשיעה החקלאית, בעברייני הרכוש ובמבריחי סמים מסוכנים.

כשהיא חוזרת לביתה, ביישוב הקהילתי מרחב עם שבנגב, היא מגדלת את עשרת ילדים, הגדולה שבהם בת 18 והקטנה בת שנה וחצי. "יש לי אחת שמתגייסת לצבא בנובמבר. יש לי י"א, יש לי י', שניים ב-ח', יש לי ב-ו', אחד שעולה ל-ג', אחת שעולה ל-ב', גן, מעון".

פקד שפרה בוכריס בעבודה
פקד שפרה בוכריס בעבודה | צילום: חדשות 13

חבל רמת נגב היא הגזרה הגדולה בישראל, המשתרעת מנחל פארן שבגבול ישראל מצרים ועד צאלים שבנאות חובב. בבוקר היום הראשון ללימודים, עוד לפני שהילדים התעוררו, בוכריס כבר העבירה תדרוך ראשון לכוחות בשטח. בזמן שהשוטרים יוצאים לשטח, היא חוזרת הביתה כדי לעזור לבעלה להכין את הילדים לקראת יום לימודים.

שפרה בוכריס מכינה את הילדים לבתי הספר והגנים
שפרה בוכריס מכינה את הילדים לבתי הספר והגנים | צילום: חדשות 13

לאחר שכל ילדיה יוצאים למסגרות החינוכיות, בשעה 8:00 בבוקר היא חוזרת שוב לעוד יום עבודה. כשמסתיים יום העבודה הקשה שלה, היא חוזרת הביתה לקבל את ילדיה מבתי הספר והגנים. "ברור שהעבודה טובה ומספקת וחשובה ומשמר הגבול זה בית, זה משפחה, אבל בסוף מי שנותן לי את הכוח לקום בבוקר זה הילדים", אמרה בוכריס.