כדורגלן נבחרת ישראל לשעבר ויקי פרץ שם קץ לחייו בגיל 68

הכדורגלן לשעבר אושפז אתמול לאחר שניסה לשים קץ לחייו. הלווייתו תתקיים בשעה 15:00 בבית העלמין במורשה. פרץ הבקיע 80 שערים בישראל, שמתוכם כבש 67 במדי מכבי תל אביב

זמן צפייה: 02:56

כדורגלן נבחרת ישראל לשעבר, ויקי פרץ, הלך הבוקר (שלישי) לעולמו בגיל 68. הוא אושפז בבית החולים אתמול, לאחר שניסה לשים קץ לחייו. הלווייתו תתקיים בשעה 15:00 בבית העלמין במורשה. פרץ נחשב לחלוץ מחונן. לפרץ 80 שערים בישראל, שמתוכם כבש 67 במדי מכבי תל אביב.

בשנת 1972 השתתף באליפות אסיה לנוער (עד גיל 19), שנערכה בבנגקוק, הוביל את ישראל לזכייה בטורניר וסיים ככובש המצטיין עם 12 שערים. שנה לאחר מכן, בשנת 1973, הצטרף פרץ למכבי תל אביב, והנהיג את התקפת הקבוצה וזכה עמה בדאבל בשנת 1977 ובאליפות נוספת בשנת 1979.

לכתבות נוספות בחדשות 13 >>

בשל קשיים בהשגת רוב: ההצבעה על חוק האזרחות נדחתה פעם נוספת

עקב העלייה בתחלואה: טיסות ממדינות אדומות ינחתו בטרמינל 1

לפיד חנך את השגרירות באמירויות: "רגע היסטורי – מודה לנתניהו"

ויקי פרץ
ויקי פרץ | צילום: חדשות 13

בעונת הדאבל סיים כמלך השערים, עם 17 כיבושים, ואף הבקיע ארבעה גולים לשערה של מכבי נתניה בחצי גמר גביע המדינה, שנגמר בתוצאה 1:6. בגמר הגביע ב-1979 הבקיע את השער המצמק של מכבי בהפסד 2:1 לבית"ר ירושלים.

בשנת 1980 עזב פרץ את ישראל ועבר לקבוצת הכדורגל של שטרסבורג שבצרפת. שנתיים לאחר מכן עבר לשחק בסטאד רן, בליגה השנייה בצרפת, וסייע לה לעלות לליגה הראשונה. בשנת 1983 חזר למכבי תל אביב, עם רזומה מרשים של 45 שערים בשלוש עונות בצרפת. שנה לאחר מכן עבר לשמשון תל אביב, שבה שיחק עונה אחת לפני שפרש ממשחק.

ויקי פרץ
ויקי פרץ | צילום: חדשות 13

שר התרבות והספורט, חילי טרופר, ספד וכתב: "ויקי פרץ היה מהאנשים המיוחדים בספורט הישראלי. שחקן מוכשר שאף הגיע לנבחרת ישראל. ויקי גם נודע בתור מי שתמיד נכון לעזור ולהירתם למען אחרים. אני מבקש לשלוח תנחומים למשפחתו ולחבריו הרבים. יהי זכרו ברוך".

יו"ר ההתאחדות לכדורגל אורן חסון מסר כי "ויקי פרץ, אחד הסמלים הגדולים בכדורגל שלנו, שחקן מחונן, מאמן ואדם נדיר, איננו אתנו עוד. ויקי היה דמות מופת שדורות רבים של אוהדים, שחקנים ואוהבי המשחק העריצו וציינו כמודל לחיקוי. ויקי תמיד התגייס לטובת מיזמים שונים שהובילה ההתאחדות, ראה גאווה עצומה בזכות ללבוש את מדי הייצוג כשחקן וכמאמן והחיוך הנצחי שלו יחסר לכולנו. זהו יום עצוב מאוד ותזכורת לכולנו כי לעתים רב הנסתר על הגלוי. יהי זכרו ברוך".

איריס וויקי פרץ
איריס וויקי פרץ | צילום: חדשות 13