אובר משיקה את ה"אובר קופטר": שירות טיסות מסוק בניו יורק

ענקית התחבורה מבטיחה לקצר את הנסיעה הארוכה בין שדה התעופה קנדי למנהטן משעתיים לשמונה דקות בלבד. כרטיס טיסה יעלה 200 דולר, ובשלב זה יהיה נגיש רק ללקוחות הפלטינום והיהלום של החברה

זמן צפייה: 02:22

חברת "אובר" תשיק בקרוב שירות נסיעות שיחסוך את המסע הארוך בין נמל התעופה קנדי שבניו יורק למנהטן. ענקית התחבורה תשיק השבוע שירות "אובר קופטר", שמאפשר ללקוחות לשריין לעצמם מקום במסוק שייקח אותם לנמל התעופה – ובחזרה. הנסיעה שעלולה להימשך עד שעתיים בשעות העומס תוחלף בשמונה דקות טיסה במסוק.

בשלב זה יינתן השירות רק למשתמשי הפלטינום והיהלום של החברה, ובהתאם המחיר לטיסה יעלה 200 דולרים, שכוללים גם את ההסעה למנחת המסוקים. מחירו של השירות הוא פי ארבעה ממונית – שמחירה מתחיל ב-50 דולר.

עוד בחדשות 13:

הירי בסלמון טקה: מלחמת גרסאות בין מקורבי השוטר ומשפחת הצעיר

סמוטריץ' דורש להסיט כספים שיועדו לישראלים אתיופים – למתנחלים

המטוס שנחת נחיתת חירום שוב קורקע – והנוסעים בנתב"ג זועמים

שירות ''אובר קופטר''
שירות ''אובר קופטר'' | צילום: חדשות 13

לתושבי ישראל, שחלקם נאלצים לנסוע שעות ארוכות כדי להגיע לנתב"ג, יש סיבה לבחון את המיזם החדש בסקרנות. אם הפיילוט של החברה יצליח, ייתכן שהשירות יתרחב לערים נוספות ברחבי העולם. "מדובר בגימיק שיווקי מעניין, אפשר לקדם את זה ולפתוח לכל כיס", אמר דוד פרץ, מנכ"ל חברת "עדן תעופה". "בהחלט אפשר לפתוח את שוק טיסות המסוקים למטרות שינוע מהסוג הזה בשדות תעופה מורשים בישראל".