מעוניינים להגדיל את הכנסות החברה?, Fotolia

התחלתי לקבל לידים מכתבת תוכן והתוצאות העסקיות השתפרו דרמטית

פגשתי את שרון, המנכ"ל של חברת שיווק קטנה, בוועידת העסקים האחרונה. לא דיברנו בחודשים האחרונים  וזכרתי מפגישתנו האחרונה , שהוא היה מאוד מתוסכל מהתוצאות העסקיות של החברה. בוועידת העסקים, שרון נראה מאוד מחוייך ובטוח בעצמו. חשתי שהוא עבר שינוי משמעותי והיה חשוב לי להבין.

שאלתי אותו מה השתנה, והוא מיד התחיל לספר שהעסק עבר שינוי משמעותי ושהמכירות שלהם, שבעבר היו חלשות, השתנו דרמטית. שאלתי בסקרנות, מה הסוד? שרון התחיל להסביר שהם בעצם שינו את כל גישת הפרסום שלהם.

בעבר, סיפר לי שרון, היינו ממוקדים בפעילות הפרסומית שלנו בעולמות האוף ליין וכמו כולם ניסינו לתפוס את הלקוחות שלנו גם ברשתות החברתיות השונות.

הרגשנו שאנחנו משקיעים הרבה משאבים כספיים, הרבה אנרגיות של הארגון בטיפול בלידים שהתקבלו מהרשתות החברתיות ומהאוף ליין, ובפועל, התוצאות היו גרועות. הפניות היו קרות למדי. המתעניינים לא תמיד הבינו את המסר. היו לנו הרבה הכחשות והתחושה היתה שהאצבע של המתעניין "קלה על ההדק" ומהר מאוד הוא בכלל לא זוכר במה מדובר. השקענו הרבה כסף והתוצאות לא השתנו.

אנשי המכירות ומחלקת הטלמיטינג שלנו היו מאוד מתוסכלים והתחלפו בתדירות גבוהה. היתה תחושה, הולכת וגוברת, שאנחנו בדרך ללא מוצא. דברים דומים שמעתי גם מהקולגות שלי והבנתי שאני חייב למצוא ערוץ פרסום אחר, שיספק לי לידים ברמה אחרת. ואז, קיבלתי יום אחד, כאילו במקרה, טלפון מחברה שהציעה לי לייצר לידים מכתבות תוכן. הם ביקשו להיפגש. לא כל כך הכרתי את הנושא, אבל חשבתי שאין לי מה להפסיד.

נפגשנו והם סיפרו לי שהם בעצם לומדים את המוצר שלי לעומק, מייצרים כתבת תוכן מעניינת על ההצעה שלנו ומפרסמים את הכתבה בכל האתרים הגדולים שנהנים מטראפיק משמעותי. הגולשים, שנתקלים בכתבה, בוחרים אם להמשיך ולקרוא אותה ובסופה, במידה ויש להם עניין במוצר שלנו, הם יכולים להשאיר את פרטיהם.

אני משלם בסופו של דבר רק על הפניות שיגיעו מהכתבה הזו. לא היו אמורות להיות לי עלויות נוספות. מכיוון שהייתי די נואש מערוצי הפרסום הנוכחיים שלי, החלטתי לתת לזה צ'אנס. תכלס, לא היה לי מה להפסיד. החבר'ה היו מאוד מקצועיים, למדו את המוצר שלנו לעומק והכינו כתבה מאוד מעניינת ומניעה לפעולה. בכתבה הופיעו גם תמונות של הפרויקטים והמוצרים  שלנו וציטוטים של לקוחות מרוצים.

הכתבה עלתה לאוויר, וכמעט מהיום הראשון התחילה להניב לידים מצוינים. המתעניינים ידעו בדיוק על מה מדובר, הם הכירו היטב את ההצעה שלנו ואת הפרויקטים ואחוזי קביעת הפגישות השתפרו פלאים. כמובן שגם אחוזי ההגעה לפגישות ואחוזי סגירת העסקאות  עלו דרמטית.

אנשי המכירות ואנשי הטלמיטינג שלי מאושרים מאז השינוי. הם מקבלים פחות דחיות, קובעים יותר פגישות וסוגרים יותר עסקאות וכתוצאה מכך, מרוויחים יותר כסף. כל האנרגיה בארגון השתנתה. אנחנו יותר מאמינים בעצמנו. יש לנו יותר ביטחון לגשת לפרויקטים חדשים ויש תחושה גדולה של סיפוק.

בזכות הכתבות הללו והנראות שלהם באתרים הגדולים, המודעות לחברה שלי גדלה משמעותית ואנחנו נהנים גם מתרומה גדולה למיתוג שלנו. שיחת הטלפון המקרית ההיא שקיבלתי, שינתה לנו באופן דרמטי את התוצאות העסקיות. כנראה ששום דבר לא קורה סתם כך..

אני ממליץ היום לכל חברה שרוצה להגדיל את מכירותיה, לעבוד עם החבר'ה הללו ולייצר לידים מכתבת תוכן. שרון סיפר לי את הסוד והמשיך הלאה. ראיתי אותו בהמשך בוועידה עוד מספר פעמים והמשכתי להתרשם שהוא זורח כפי שלא היה מעולם. כנראה שאין תחליף לתחושת הביטחון והסיפוק שהצלחה עסקית מעניקה לנו.

בהמשך חקרתי את הנושא עם עוד מספר לקוחות וההתרשמות שלי כיום היא חד משמעית - אם גם אתם מעוניינים להצליח כמו שרון, להעלות את המכירות ולהגדיל את ההכנסות - לידים איכותיים מכתבות תוכן הם הפתרון עבורכם.

מעוניינים לקבל הצעה אטרקטיבית ? השאירו לנו פרטים ונחבר אתכם להצלחה.

הכתבה נעשתה בשיתוף פרמיום שירותי פרסום.